الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 74 |
علوم تربیتی 62 |
علوم اجتماعی 5 |
حوزه سلامت 4 |
میان رشته ای 4 |
تربیت بدنی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 151 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 74 |
ب 22 |
الف 12 |
العلمية - النشرية 4 |
د 3 |
ج 1 |
-
111.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ گراوند، فریبرز ؛ غنایی، زیبا ؛ نقش، زهرا ؛ طرخان، رضا علی ؛
مجلة:روانشناسی»بهار 1388 - شماره 49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 36 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی ذهنینورزگراییسبک های مقابلهتنشگرهای تحصیلیواکنش ها به تنشگرهاالگویابی معادلات ساختاریتنشگرهاسبک مقابلهتنیدگیسبک مقابله مسئلهمدار
-
112.
مؤلف : یمینی، محمد ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ مرادی، علی رضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»زمستان 1387 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 139 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:سبک تفکررویکرد یادگیریبازده یا پیامدهای یادگیریادراک از محیط یادگیری ساختنگرای اجتماعی در دانشگاهادراک از محیط یادگیریسبکادراک دانشجویان از محیط یادگیریدانشجویانپیامدهای یادگیریرویکردهای یادگیری
-
113.
مؤلف : پورعبدلی، محمد ؛ کدیور، پروین ؛ همایونی، علیرضا ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»پاییز 1387 - شماره 37 ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:مکان کنترلخود پندارهشیوههای فرزند پروریاقتدار منطقیاستبدادیآزاد گذاریادراک فرزندانمادرفرزند پروری مادرادراکوالدین
-
114.
مؤلف : شهامت، فاطمه ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛
مجلة:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»پاییز 1387، سال نهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 143 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری با کمک کامپیوترمدارس هوشمندسبکهای شناختیدانشآموزاناطلاعاتدرس شیمیپیشرفت
-
115.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ دانشور پور، زهره ؛
مجلة:روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران»تابستان 1387 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (10 صفحة - من 152 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانتحلیل عاملی تأییدیمقیاسهای بهزیستی روانشناختی ریفپژوهش
-
116.
مؤلف : شهامت، فاطمه ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»تابستان 1387 - شماره 94 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مدارس هوشمندیادگیری به کمک کامپیوترسبکهای شناختیخود- تنظیمیاطلاعاتدانشآموزانپیشرفت تحصیلیمحیطتنظیمی
-
117.
مؤلف : نیازی، الیاس ؛ کدیور، پروین ؛ یاریاری، فریدون ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1387 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 177 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیراهبردهای شناختینارسانویسیمدل انگلرتدانشآموزانپیشرفت تحصیلی دانشآموزانآزموننوشتن
-
118.
مؤلف : یاریاری، فریدون ؛ کدیور، پروین ؛ میرزاخانی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»تابستان 1387 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 161 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلییادگیری مشارکتیعزت نفسمهارتهای اجتماعی
-
119.
مؤلف : طالب زاده ثانی، هادی ؛ کدیور، پروین ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»بهار 1387 - شماره 93 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 7 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:رفتار اخلاقیدانش فراشناخت اخلاقی (فرا اخلاق) استدلال اخلاقیفراشناختدانش فراشناخت اخلاقیدانشفرااخلاق
-
120.
مؤلف : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ سنگری، علی اکبر ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ غنایی، زیبا ؛ نقش، زهرا ؛
مجلة:روانشناسی»زمستان 1386 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 447 إلی 470 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیسبک های تفکررویکردهای یادگیریعوامل شخصیترویکرد یادگیری عمیقرویکرد یادگیری سطحی