الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 78 |
علوم تربیتی 62 |
علوم اجتماعی 5 |
حوزه سلامت 4 |
میان رشته ای 4 |
تربیت بدنی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 155 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 74 |
ب 23 |
الف 12 |
العلمية - النشرية 4 |
د 3 |
ج 3 |
-
41.
مؤلف : ترابی، سید سعید ؛ کدیور، پروین ؛ نوری، ربابه ؛ كاتب مسؤول : حسن آبادی، حمیدرضا ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»زمستان 1398 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:مقیاس ارزش ذهنی تکلیفارزش کاربردی- دستیابیارزش درونیشاخصهای روانسنجی
-
42.
مؤلف : صالح نجفی، مهسا ؛ حجازی، دکتر الهه ؛ کدیور، دکتر پروین ؛ غلامعلی لواسانی، دکتر مسعود ؛
مجلة:روانشناسی»پاییز 1398 - شماره 91 ISC (17 صفحة - من 335 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:نیاز به شناختعواطف مثبتاشتیاق تحصیلیتمایل به درگیری در تکلیفهمانندسازی با تکلیفاشتیاقدانشآموزیتکلیفنوجوانانمعلمکدگذاری
-
43.
مؤلف : امامقلی وند، فاطمه ؛ کدیور، پروین ؛ شریفی، حسن پاشا ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1398 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 155 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتشادکامیجو مدرسهدرگیری تحصیلیشایستگی هیجانی– اجتماعی دانشآموز
-
44.
كاتب مسؤول : قاسمی، علی ؛ مؤلف : کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»تابستان 1398، دوره پانزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 7 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابلذتافتخارعصبانیتپرسشنامه هیجانات معلم
-
45.
كاتب مسؤول : تنها، دکتر زهرا ؛ مؤلف : کدیور، دکتر پروین ؛ عبداللهی، دکتر محمدحسین ؛ حسنی، دکتر جعفر ؛
مجلة:پژوهشهای روانشناختی»بهار و تابستان 1398، دوره بیست و دوم - شماره 1 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 70 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگنظریه ذهنمعرفت شناسی شخصیباور غلطکودکانسنتکالیفمعرفتتحولدانش
-
46.
مؤلف : سوری، حسین ؛ کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1398 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 17 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:پایاییرواییساختار عاملیعدم درگیری اخلاقی
-
47.
مؤلف : محمودی، زهرا ؛ کدیور، پروین ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1398، دوره هشتم - شماره 4 التصنيف A+ (Azad University/ISC (38 صفحة - من 219 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیکلاسدانش آموزان تیزهوشتحلیل چند سطحیمحیط مدرسه
-
48.
مؤلف : یزدانی ورزنه، محمدجواد ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ کدیور، پروین ؛ عبداللهی، محمدحسین ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1398 - شماره 24 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 9 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی یادگیری ریاضیکنشهای اجراییپردازش عددیزیرگونههای شناختیشناخت حوزه- عام
-
49.
مؤلف : امامقلی وند، فاطمه ؛ شریفی، حسن پاشا ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»بهار 1398 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 107 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی روانسنجیهویت مدرسهواژگان کلیدی: جو مدرسه
-
50.
كاتب مسؤول : صالح نجفی، مهسا ؛ مؤلف : حجازی، الهه ؛ کدیور، پروین ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»زمستان 1397 - شماره 52 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 121 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:تاب آوری تحصیلیکمالگراییاشتیاق تحصیلیاشتیاق معلمحمایت از خودمختاری معلم