مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه و تحول 2 |
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
-
1.
مؤلف : شیخه پور، زانیار ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:هوشیاری دینیقوم گرایی مصرفیبیگانگی مصرفی و ترجیح محصولات داخلیدینترجیح محصولات داخلیقومگراییمصرفکنندگان
-
2.
مؤلف : گنجهء، کاوه ؛ منصوری موید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1399 - شماره 40 التصنيف B (Azad University (7 صفحة - من 9 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریتبلیغات توصیهایرضایتمندی ارتباطی
-
3.
مؤلف : شیخه پور، زانیار ؛ خدادادحسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 105 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:تمایلهوشیاریصنعت نوشیدنیترجیح محصولات داخلی
-
4.
مؤلف : شیخه پور، زانیار ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (49 صفحة - من 3 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:هوشیاری برندحساسیت برندقومگرایی مصرفی و رفتار خریدآگاهی برندبرنـدمصــرفهــابـهبــربـاهـاخریـد
-
5.
مؤلف : سمیاری، مسعود ؛ سمیاری، مجید ؛ كاتب مسؤول : منصوری موید، فرشته ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) التصنيف B (Azad University (6 صفحة - من 271 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:خرید ناگهانیخرید وسواسیعوامل فردی و محیطیارزش شادمندی