کلمة المفتاح ارزش ادراک شده / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت کسب و کار 5
-
1.
مؤلف : خادمی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : میرزایی، وحید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 382 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهبازاریابی دهان به دهانرضایت مشتری
-
2.
مؤلف : امیدی، علی ؛ محمودی، ادریس ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 التصنيف B (Azad University (32 صفحة - من 21 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکوفاداریارزش ادراک شدهاطمینان ادراک شدهکیفیت عملکردی ادراک شده
-
3.
مؤلف : موسوی، سید نجمالدین ؛ فعلی، راضیه ؛ بوعذار، محمد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1398 - شماره 43 التصنيف B (Azad University (29 صفحة - من 282 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریبازاریابی رابطه ایارزش ادراک شدهتصویر برند
-
4.
مؤلف : مهرانی، هرمز ؛ صادقی، منصوره ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1394 - شماره 28 (17 صفحة - من 23 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:عدالتاعتمادرضایت مشتریارزش ادراک شده
-
5.
مؤلف : جابرانصاری، محمدرضا ؛ اسماعیل پور، سام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1392 - شماره 19 (15 صفحة - من 9 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدارزش ویژه برندکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شده