کلمة المفتاح اعتماد برند / (2 مقالة)
-
1.
مؤلف : کیان فر، ام البنین ؛ محقق، نادر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (17 صفحة - من 343 إلی 359 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری برنداعتماد برندآگاهی برندبیمه ایران
-
2.
مؤلف : عرب نژاد، مهدی ؛ صادقی، تورج ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (19 صفحة - من 114 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:برندتعهد به برنداعتماد برندرضایت برندارتباطات برندارتباطاتمشتریاعتمادرضایتتعهدمشتریانروابط برند مصرفکنندهرضایت مشتری