کلمة المفتاح افزایش فروش / (16 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ دهبان، بهنام ؛ متولی، مریم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 14 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتترفیعفروش حضوریبازاریابی مستقیمپیشبرد فروشافزایش فروشمحصولاتبازاربازاریابیاطلاعات
-
12.
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ رمضانپور، اسماعیل ؛ ایزدیار، صدیقه ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1391 - شماره 82 ISC (16 صفحة - من 100 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:افزایش فروشمدل معادلات ساختاریصنعت پتروشیمیطرح بازاریابیعملکرد بازاریابیمدیریت بازارافزایش سهم بازاربازارعملکرد بازار
-
13.
مؤلف : جماعت، خاطره ؛ احسانی، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»تابستان 1390 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 57 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:حمایت مالیاهداف مستقیماهداف غیرمستقیماهدافافزایش فروش
-
14.
مؤلف : فخیمی آذر، سیروس ؛ اکبری ونه آباد، مرتضی ؛ رسولی، رضا ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»بهار 1390 - شماره 16 ISC (28 صفحة - من 79 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:فروش: آمیخته بازاریابیآبگرمکنهای قاینار خزربازاربازاریابیآمیخته بازارافزایش فروش
-
15.
مؤلف : محمدی فر، یوسف ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1381 - شماره 67 ISC (12 صفحة - من 29 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:بیمهبیمه مسئولیتبازاریابیافزایش فروشبیمههای مسئولیتاشخاص ثالثخسارتبیمه مسئولیت مدنیبیمهگذارانجبران
-
16.
مجلة:گزارش»بهمن 1372 - شماره 35 و 36 (1 صفحة - من 54 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تلویزیونسیگارینسلافزایش فروش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)