کلمة المفتاح آگهی های بازرگانی / (16 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : همایون فر، مهدی ؛ صوفی، منصور ؛ پیشه ور زاد، امید ؛ كاتب مسؤول : فدایی اشکیکی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 129 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:احساساتتبلیغاتآگهیهای بازرگانیبازاریابی عصبیالکتروآنسفالوگرام (EEG)
-
2.
كاتب مسؤول : حسن پور، هیوا ؛ مؤلف : پارساپور، زهرا ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1401 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:آگهیهای بازرگانیبوم گراییتحلیل گفتمانآگهیهـاتبلیغمحیط زیستمحصولبـا
-
3.
مؤلف : یوسف، مهدی ؛
مجلة:مطالعات فقهی و فلسفی»تابستان 1398 - شماره 38 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 34 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:قواعد فقهیتبلیغات بازرگانیتبلیغات تلویزیونیآگهیهای بازرگانیفقهیرسانههاتدلیسغشحقوق
-
4.
مؤلف : عبدی، رضا ؛ منتی، ندا ؛
مجلة:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1396 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 47 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتتحلیل گفتمان انتقادیعناصر زبانیآگهیهای بازرگانیتحلیل فرازبانی
-
5.
مؤلف : قندهاریون، عذرا ؛ رستمی، محبوبه ؛
مجلة:راهبرد فرهنگ»تابستان 1396- دوره دهم، شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 185 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل گفتمان انتقادیصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایرانفرکلافآگهیهای بازرگانیتصویر زن در تبلیغاتکلیشه و ضدکلیشهزنکلیشهگفتمانبازنماییتصویرکلیشــه
-
6.
مؤلف : منتظر قائم، مهدی ؛ حسینی، سیدعباس ؛
مجلة:اسلام و مطالعات اجتماعی»بهار 1396 - شماره 16 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (27 صفحة - من 142 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:تلویزیوناتوپیاجامعه آرمانیآگهیهای بازرگانی
-
7.
مؤلف : کوثری، مسعود ؛ عسکری، سید احمد ؛
مجلة:تحقیقات فرهنگی ایران»زمستان 1394 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:خانوادهنسلآگهیهای بازرگانیتصاویر کلیشهای فرهنگیبازنمایی جنسیتزنآگهیتلویزیونیجنسیتیتبلیغاتمرد
-
8.
مؤلف : اصلانی، شهناز ؛ کیانپور، مسعود ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»تابستان 1394 - شماره 43 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 171 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:زنانرسانه های جمعیآگهی های بازرگانیکلیشه سازیتحلیل محتوای کیفی
-
9.
مؤلف : ناصری طاهری، عباس ؛
مجلة:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»بهار 1394 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:حجابدیندارینماد اسلامیارزیابی آگهیهای بازرگانی.آگهیآگهیهای بازرگانینمادتبلیغمخاطبانزنان
-
10.
مؤلف : کوثری، مسعود ؛ عزیزی، فرید ؛ عزیزی، حمید ؛
مجلة:تحقیقات فرهنگی ایران»زمستان 1393 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 189 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:نشانه شناسیرمزگشاییآگهی های بازرگانیبازنمایی زنانپودر لباسشویی پرسیلتصاویر کلیشه ای فرهنگیزنانآگهینما
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- ب (5 مقالة)