کلمة المفتاح بازاریابی چریکی / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ شرفی، وحید ؛ زنگیان، سمیه ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1394 - شماره 120 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت اعتبارمسئولیت اجتماعیوفاداری مشتریانبازاریابی چریکیمزیتهای کارکردی برندبیمهوفاداری مشتری
-
12.
مؤلف : بردبار، بهنام ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجلة:فرهنگ در دانشگاه اسلامی»زمستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 539 إلی 558 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقبازاریابی چریکیبازاریابی سنتیبازاریابی مدرن.بازاریابیبازارمشتریتبلیغاتدانشجودانشگاهها
-
13.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ گلابی، امیر محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی بسیج»زمستان 1389 - شماره 49 ISC (18 صفحة - من 157 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:توسعهکارآفرینیتفکر بسیجیبازاریابی چریکی(پارتیزانی)بازاریابیبازاریابی چریکیبازارکارآفرینکسب
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)