کلمة المفتاح بازار هدف / (36 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : سیدصالحی، علیرضا ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ پورابراهیمی، نینا ؛ قاسمی، سحر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره جدید - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 25 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:بازار هدفبازاریابی استراتژیکمعیارهای جذابیت بازار
-
22.
مؤلف : چیذری، امیرحسین ؛ ابوالحسنی یاسوری، سمیه ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی و توسعه»زمستان 1390 - شماره 76 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 83 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:ایرانصادراتمزیت نسبی آشکار شدهبازار هدفکیویمزیت نسبیوارداتمزیت نسبی صادراتی
-
23.
مؤلف : سعادت، محمد رضا ؛ معصوم زاده زواره، ابوالفضل ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1390 - شماره 47 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی صادراتیمحیط بازاریابینظام بازاریابیبرنامه بازاریابیصادراتبازاربازاریابیاطلاعاتبازارهای هدف صادراتیبازار هدفمشتریمدل
-
24.
مؤلف : مشیری مقدم، رضا ؛
مجلة:تدبیر»اردیبهشت 1390 - شماره 228 (10 صفحة - من 18 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:بازارمصرفبازار هدفمحصولبازاریابیفروشتولیدذهنیرنگمصرفکنندگان
-
25.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ ناطق، محمد ؛
مجلة:کار و جامعه»خرداد و تیر 1387 - شماره 96 و 97 (12 صفحة - من 98 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل رقابتتقسیمبندی بازارتعیین بازار هدفموقعیتیابی شرکتتدوین استراتژی آمیخته بازاریابیبازارموقعیتیابیموقعیتاستراتژیبازار هدفرقابتیمشتریبازاریابی
-
26.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ ناطق، محمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1386 - شماره 25 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 83 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل رقابتتقسیمبندی بازارتعیین بازار هدفموقعیتیابی شرکتتدوین استراتژی آمیخته بازاریابیبازارموقعیتیابیموقعیتاستراتژیبازار هدفرقابتیبازاریابیمشتریان
-
27.
مؤلف : بیگدلو، مهدی ؛
مجلة:تدبیر»آذر 1385 - شماره 175 (5 صفحة - من 59 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:بازارکارآفرینانکسبوکارکسبوکارمحصولخدماتبازار هدف
-
28.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ فیروزیان، مریم ؛
مجلة:مدیریت»آذر و دی 1385 - شماره 115 و 116 (5 صفحة - من 35 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:بازارجایگاهیابیمشتریمصرفکنندهبازار هدفاطلاعاتاستراتژیبازاریابی
- 29.
-
30.
مؤلف : عابدین، محمد رضا ؛ عسگری، منصور ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی و توسعه»تابستان 1384 - شماره 50 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 167 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:ایرانمزیت نسبیبازار هدفصادرات عسل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (9 مقالة)
- ب (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)