کلمة المفتاح تبلیغات تجاری / (48 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : باقری، هادی ؛ كاتب مسؤول : بیگلری، نسرین ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1399- شماره 3 (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریارتباطات بازاریابیصحه گذاریافراد مشهور
-
12.
مؤلف : همایون، محمدهادی ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 103 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریفرهنگ تودهتبلیغات بازرگانیالگوی اسلامیایرانی پیشرفتتبلیغاتاسلامیاخلاقآگهیانسانجامعه
-
13.
كاتب مسؤول : بادین فکر، محمد جواد ؛ مؤلف : بدره، محسن ؛ اکبری خضری، صابر ؛
مجلة:نامه فرهنگ و ارتباطات»پاییز و زمستان 1399 - شماره 9 (36 صفحة - من 217 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:زنانجنسیتتبلیغات تجاریصدا و سیماسرمایه جنسی
-
14.
مؤلف : رضادوست، کریم ؛ ملتفت، حسین ؛ نصراللهی قلعه عبدشاهی، حمیدرضا ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:نگرشمحصولات فرهنگیتبلیغات تجاریمحصولات صنعتیفناوریهای ارتباطی
-
15.
كاتب مسؤول : فری زنی، سید مرتضی ؛ مؤلف : اسلامی، محمدجعفر ؛
مجلة:مصباح الفقاهه»بهار و تابستان 1399 - شماره 5 (26 صفحة - من 105 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:مشروعیتتبلیغات تجاریادله نقلی و غیرنقلیملازمت با فعل حراممنظر فقهی
-
16.
مؤلف : انتصاریان، جواد ؛ خادم رضوی، قاسم ؛
مجلة:پژوهش های حقوق تطبیقی عدل و انصاف»زمستان 1397 - شماره 3 (17 صفحة - من 7 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:سایبرعنصر مادیتبلیغات تجاریالزامات حقوقی
-
17.
مؤلف : اکبری، کمال ؛ لطفی خاچکی، بهنام ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1397 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 150 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگیتلویزیونتبلیغات تجاریسطوح نشانهشناختیمدل تحلیلی جان فیسک
-
18.
مؤلف : تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ مرادی، سیروس ؛
مجلة:رسانه»بهار 1397 - شماره 110 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 79 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مصرفنگرشاعتمادتلویزیونعلاقهمحتوای ساختاریتبلیغات تجاری
-
19.
مؤلف : داوودی، زهره ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نورائی، محسن ؛
مجلة:پژوهش های اجتماعی اسلامی»پاییز 1396 - شماره 114 التصنيف العلمية - النشرية (حوزه علمیه/ISC (26 صفحة - من 117 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریسبک زندگی اسلامیبازاریابی اسلامیتبلیغات از منظراسلام
-
20.
مؤلف : معنوی راد، میترا ؛ فاطمی، فریماه ؛
مجلة:جلوه هنر»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 99 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:مخاطبتبلیغات تجاریفراواقع گراییتبلیغات فراواقع گرا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (10 مقالة)
- علمی-پژوهشی (9 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)