کلمة المفتاح تبلیغات تجاری / (71 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : مهربانی فر، حسین ؛ بشیر، حسن ؛
مجلة:مدیریت رسانه»تیر 1394 - شماره 12 (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:نشانه شناسیتبلیغات تجاریاقناعشرکت ال جی
-
32.
مؤلف : علی محمدی، طاهر ؛ زرگوش نسب، عبد الجبار ؛ بشیری، عارف ؛
مجلة:معرفت فرهنگی اجتماعی»بهار 1394 - شماره 22 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:فقه اسلاميتبليغات تجاريآثار اجتماعيايجاد نياز کاذبتبلیغاتفقهتجملاتیمصرفپارادایمآگهیتبلیغات بازرگانیاسلامی
-
33.
مؤلف : حسینی، سید عبدالبصیر ؛
مجلة:مطالعات فقه اسلامی و مبانی حقوق»بهار و تابستان 1394 - شماره 31 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تدلیستبلیغات تجاریاضرار به غیرنجشمعاونت در گناهتبلیغات تجاری گمراهکنندهفقهیقانونافغانستانمشتریاسرافغش
-
34.
مؤلف : فاطمی، فریماه ؛
مجلة:هنرهای کاربردی»بهار و تابستان 1394 - شماره 6 (10 صفحة - من 35 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:طنزتبلیغات تجاریسورئالیسمتبلیغات طنز
-
35.
مؤلف : صحفی، محمد ؛ قره داغی، ایرج ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1393 - شماره 96 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 55 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگتبلیغات تجاریبرنامه پنجم توسعهاصول و سیاستهای فرهنگیبرندهای برترکالاها و محصولات فرهنگی
-
36.
مؤلف : قانع، احمدعلی ؛ پورصیامی، سعید ؛
مجلة:پژوهش نامه فقه اجتماعی»بهار و تابستان 1393،سال دوم - شماره 2 ISC (27 صفحة - من 115 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریفقه رسانهحقوق تبلیغاتتبلیغات مشروعضوابط تبلیغات
-
37.
مؤلف : سطوتی، فرانک ؛
مجلة:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»زمستان 1392 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 157 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:جهانیشدنتبلیغات تجاریمولفههای فرهنگی
-
38.
مؤلف : مصباحی مقدم، غلامرضا ؛ مسعودی پور، سعید ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 123 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:اسلامصغارتبلیغات تجاریمخاطب تبلیغات
-
39.
مؤلف : زنده بودی، خیری ؛ زنده بودی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1392 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (14 صفحة - من 169 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیتبلیغات تجاریمصرف رسانه ایسواد رسانه ایآموزش رسانه ای
-
40.
مؤلف : داد گران، سید محمد ؛ جعفرآبادی، نفیسه ؛
مجلة:فرهنگ ارتباطات»زمستان 1391 - شماره 8 (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رادیوتبلیغات تجاریارزش های فرهنگی و اجتماعیتبلیغاتآگهیارزشرسانهمخاطبان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (12 مقالة)
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)