کلمة المفتاح تداعی های ناشی از برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حاجی بابایی، حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرویکرد ترکیبیاعتماد به برندعشق به برندتداعی های ناشی از برندعشقمشتریرضایتاعتمادپژوهشBrandمدلمصرفکننده
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)