کلمة المفتاح تصویر ذهنی / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 7
-
1.
كاتب مسؤول : وثوقی، لیلا ؛ مؤلف : کیانی فیض آبادی، زهره ؛ نژاد دهبکری، اعظم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399 - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 57 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:رضایت و وفاداریتصویر مقصدگردشگری مجموعههای تاریخی آسیب دیدهگردشگریارگ بمبازدیدبازدیدکنندگانتقاضارضایتسفرانگیزه
-
2.
كاتب مسؤول : خلیل نژاد، شهرام ؛ مؤلف : دانشور دیلمی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1398 - شماره 47 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 261 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر ذهنی برندسیستمهای خدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی و ریسک ادراکیمشتریخدمات الکترونیکیمشتریانرضایت الکترونیکیپژوهشریسک ادراکیفرضیه
-
3.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛ تسلیمی بابلی، امین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1398 - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 137 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی مقصد گردشگریریسکهای ادراکشدهتمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگریبازدید مجدد از مقصد گردشگریریسکمقصد گردشگریتمایل به بازدید مجددریسک ادراکشده
-
4.
مؤلف : طیّبی، امیر ؛ ذکاوت، کامران ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1397 - شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 1 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:فضای شهریمدل پارادایمینظریه زمینهایتصویر ذهنی گردشگر از مقصدگردشگرانتصویرشهریذهنیمقصداصفهانبـهتصویرذهنی
-
5.
مؤلف : طولابی، زینب ؛ نصرالهی وسطی، سیمین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1396 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 111 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریگردشگرقصد سفرمنابع اطلاعاتتصویر ذهنی از مقصدگردشگرانمنابع اطلاعاتیتصویرمقصدذهنیتصویر ذهنی از مقصد گردشگریتصویرذهنیلرستانمقصد گردشگری
-
6.
مؤلف : امراللهی بیوکی، ناهید ؛ نظری دهقی، اعظم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1394 - شماره 31 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 103 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتصویر ذهنیتوسعه گردشگریویژگیهای فردیرفتار گردشگریگردشگریتصویر ذهنی گردشگران
-
7.
مؤلف : عاملی، آنژلا ؛ فخیمی، فرزاد ؛ مصور، شادی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 163 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیاعتمادرضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هواپیماییارتباط موثرمشتریوفاداریرضایتمشتریان