کلمة المفتاح خرده فروشیهای آنلاین / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 110 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاینتبلیغاتحسبازاریابینگرش مصرفکننده به تبلیغمحصولبازاریابی چندحسی
-
2.
مؤلف : بحرینی زاد، منیژه ؛ عصار، مرجان ؛ اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندیتجربۀ مشتریتجربۀ آنلاین مشتریخردهفروشی آنلاینمشتریمشتریانآنلاینخردهفروشیهای آنلاینبخشبندی مشتریانتجربۀ آنلاین مشتریخرید آنلاین