کلمة المفتاح خرید آنی / (31 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید آنی و خرید وسواسی (مورد مطالعه: دانشگاه های استان گلستان)
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ طالقانی، محمد ؛ فرحزاد، مصطفی ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»بهار 1392، سال دوم - شماره 4 (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های شخصیتیرفتار مصرف کنندهخرید آنیخرید وسواسیرفتار خرید آنیمصرفکنندهبرونگرایی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- C (2 مقالة)