کلمة المفتاح خرید آنی / (31 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : آتشی، مهراد ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ امیرتاش، علی محمد ؛ صفانیا، علی محمد ؛ كاتب مسؤول : نیک بخش، رضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 59 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندخرید آنیتمایل به مصرف لذتگرایانهعجین شدن با مدمشتریان ورزشی.
-
12.
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه ذهن آگاهی و رفتار خرید آنی: نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
مؤلف : امین زاده، مینو سادات ؛ كاتب مسؤول : باقری، فریبرز ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»تابستان 1400، دوره یازدهم - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 111 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:تنظیم هیجانذهن آگاهیخرید آنی
-
13.
كاتب مسؤول : مشایخی، مریم ؛ مؤلف : فرقانی، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1400 - شماره 5 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 28 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:نوهراسی غذاییاحساس و شناختازدحام انسانیخرید آنی
-
14.
مؤلف : رباب اسمعیلی، دلارام ؛ غریبی، حسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 58 (جلد هفتم) (28 صفحة - من 95 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:هویت شخصیخرید آنیمدگراییآنی گریلدنت جویی در خریدرفتار خرید آنی مشتریان
-
15.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : خلیلی پالندی، فرشته ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مزاجخرید آنیمزاج گرممزاج سرد. زنان
-
16.
مؤلف : کاظمی، رضا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : فتاحی، مجید ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1399، سال دوازدهم - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 157 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبازاریابی حسیخرید آنی
-
17.
مؤلف : منصوری، حسین ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛ صادقی، میثم ؛ كاتب مسؤول : غلامی، مسلم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1399 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 65 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدخرید آنیتبلیغات اینستاگرامیپاسخ های رفتاری
-
18.
كاتب مسؤول : طولابی، زینب ؛ مؤلف : اروانه، مرجان ؛ شجاعیان، پری ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»بهار و تابستان 1399 - 66,67 ISC (24 صفحة - من 53 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:تجددگراییخرید آنیتنوعطلبی مشتریانتنوعدوستیجستجوی ایدهها
-
19.
مؤلف : نجفی زاده، نادره سادات ؛ ظهیری، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 47 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:فشار زمانیفرودگاهخرید آنیانگیزه خریدانتخاب انواع خرید
-
20.
مؤلف : بهمنی تبریزی، حسین ؛ نجات، سهیل ؛ شیرخدایی، میثم ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1396 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 13 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنیعشق برندتبلیغات توصیهایوفاداری برندف تجریه نوستالژیک برندبرنـدبـهعشـقعشقمصرفهـا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- C (2 مقالة)