کلمة المفتاح خرید آنی / (36 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ موسوی بصری، سید مسلم ؛ مجودی، امین ؛
مجلة:نامه اتاق بازرگانی»مهر 1389 - شماره 510 (4 صفحة - من 22 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:عواطفاعتماد به نفسخرید آنیمصرفاطلاعات
-
2.
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید آنی و خرید وسواسی (مورد مطالعه: دانشگاه های استان گلستان)
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ طالقانی، محمد ؛ فرحزاد، مصطفی ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»بهار 1392، سال دوم - شماره 4 (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های شخصیتیرفتار مصرف کنندهخرید آنیخرید وسواسیرفتار خرید آنیمصرفکنندهبرونگرایی
-
3.
مؤلف : غلامرضا تهرانی، ابوالقاسم ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 107 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسرفتار مصرف کنندهﺟﻨﺴﻴﺖتواليزﺑﺎن ﻓﺎرﺳﻲهيجانخريد آنیميل ناگهانیتوسعه بازاريابیimmediateemotion مکالمه کاويآغاز مکالمه تلفنيآشناييمکالمهزباننسبیمکانمکانشناسی
-
4.
مؤلف : ملکی مین باشی رزگاه، مرتضی ؛ کریم نیا، زینب ؛ كاتب مسؤول : دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1393، دوره اول - شماره 2 ISC (15 صفحة - من 45 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنیهیجانات مثبتمدل SORمحر کهای فروشگاهی
-
5.
مؤلف : عابدی، بابک ؛ عسگری، ناصر ؛ صفری، حسین ؛ اسد زاده، احمد ؛ رهنما، افشین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 127 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیویژگیهای محیطیاحساس مثبتخرید آنیمدگراییپژوهشخریدارانمشتریانمدلمحیط فروشگاهبازار
-
6.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ بلوچی، حسین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبخرید آنیعوامل پیشران خرید آنی
-
7.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ نوع پسند اصیل، سید محمد ؛ امیری، نازنین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:Searchجستجوخرید آنیخرید آنلاین آنیخرید آنلاینهیجانهای مصرف کنندهمصرفکنندگانمصرفکنندگانخرید آنلاینخرید آنلاینهیجانهای مثبتهیجانهای مثبت
-
8.
مؤلف : نیکبخت، محمد جواد ؛ مشبکی، اصغر ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 985 إلی 1004 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنیآنی گرایی در رفتار خریدارعوامل درون فروشگاهیخریدارخریـد
-
9.
مؤلف : بخشی زاده، کبری ؛ خلیلی رودی، مرتضی ؛ رضائیان اکبرزاده، سامان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 29 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:شخصیترفتار مصرفکنندهدرگیری ذهنیخرید آنیارزیابی هنجاریتمایل به خرید آنی
-
10.
مؤلف : ناطق پور، ابوذر ؛ اسدپور، احمدعلی ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1395 - شماره 14 (16 صفحة - من 177 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عامل اکتشافیخرید آنیتحلیل سلسله مراتب فازیفروشگاهخریـدخرید تفننیپژوهشمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- الف (3 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)