کلمة المفتاح خرید آنی / (36 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : طولابی، زینب ؛ مؤلف : اروانه، مرجان ؛ شجاعیان، پری ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»بهار و تابستان 1399 - 66,67 ISC (24 صفحة - من 53 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:تجددگراییخرید آنیتنوعطلبی مشتریانتنوعدوستیجستجوی ایدهها
-
22.
مؤلف : نجفی زاده، نادره سادات ؛ ظهیری، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 47 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:فشار زمانیفرودگاهخرید آنیانگیزه خریدانتخاب انواع خرید
-
23.
مؤلف : بهمنی تبریزی، حسین ؛ نجات، سهیل ؛ شیرخدایی، میثم ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1396 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 13 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنیعشق برندتبلیغات توصیهایوفاداری برندف تجریه نوستالژیک برندبرنـدبـهعشـقعشقمصرفهـا
-
24.
مؤلف : اعظمی، محمدمهدی ؛ الحسینی المدرسی، سیدمهدی ؛ كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396 - شماره 7 (جلد سوم) (10 صفحة - من 54 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:فراتحلیلرفتار مصرفکنندهخرید آنیخرید بدون برنامه
-
25.
مؤلف : نجفی زاده، نادره السادات ؛ مرادیان، زهرا ؛ نبوی زاده، مهدی ؛
مجلة:مطالعات علوم اسلامی انسانی»پاییز 1396 - شماره 11 (6 صفحة - من 152 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنیرفتار خرید آنیبازاریابی بصری
-
26.
مؤلف : نعامی، عبداله ؛ محمدی پور، مجتبی ؛ نقدی، بهمن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1396 - شماره 34 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 119 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه زنجیرهایخرید آنیگرایش به لذت از خریدفعالیتهای قبل از خرید
-
27.
مؤلف : ناطق پور، ابوذر ؛ اسدپور، احمدعلی ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1395 - شماره 14 (16 صفحة - من 177 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عامل اکتشافیخرید آنیتحلیل سلسله مراتب فازیفروشگاهخریـدخرید تفننیپژوهشمشتریان
-
28.
مؤلف : بخشی زاده، کبری ؛ خلیلی رودی، مرتضی ؛ رضائیان اکبرزاده، سامان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 29 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:شخصیترفتار مصرفکنندهدرگیری ذهنیخرید آنیارزیابی هنجاریتمایل به خرید آنی
-
29.
مؤلف : نیکبخت، محمد جواد ؛ مشبکی، اصغر ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 985 إلی 1004 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنیآنی گرایی در رفتار خریدارعوامل درون فروشگاهیخریدارخریـد
-
30.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ نوع پسند اصیل، سید محمد ؛ امیری، نازنین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:Searchجستجوخرید آنیخرید آنلاین آنیخرید آنلاینهیجانهای مصرف کنندهمصرفکنندگانمصرفکنندگانخرید آنلاینخرید آنلاینهیجانهای مثبتهیجانهای مثبت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- الف (3 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)