کلمة المفتاح رفتار خرید مصرف کننده / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 3
-
1.
كاتب مسؤول : خسروی لقب، زهره ؛ مؤلف : سیاوشی، رضا ؛ بصیر، لیلا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالفروشگاه اینترنتی دیجی کالامشتریمشتریان
-
2.
مؤلف : ساکی فرد، مهدی ؛ خاوری، فرزانه ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 143 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاریبازاریابی عصبیرفتار خرید مصرفکنندهمحرّکهای بازاریابیمدل(مانکن)
-
3.
مؤلف : شاه حسینی، محمد علی ؛ اخلاصی، امیر ؛ رحمانی، کمال ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریآمیخته بازاریابی خدماتارزش ویژه برند خدماترفتار خرید مصرف کنندهادراک مصرف کنندهعکس العمل درونیرفتار خرید مشتریمشتریرفتار خریدمشتریانادراکارزش ویژهبانک