کلمة المفتاح صنعت پوشاک / (27 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : عظیمی، فروزنده ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1400 - شماره 80 التصنيف B (Azad University/ISC (34 صفحة - من 109 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:الگوصنعت پوشاکبرند سازیداده بنیاد
-
12.
مؤلف : طارانی، سپهر ؛ طارانی، سهند ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (20 صفحة - من 655 إلی 674 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتتجارت الکترونیکارزیابی آمادگی الکترونیکیصنعت پوشاک
-
13.
مؤلف : میقانی، سمانه ؛ دانایی، حبیب الله ؛ خدیور، آمنه ؛ كاتب مسؤول : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 3 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادصنعت پوشاکخرید برند لوکسهـابرنـدخریـدبرنــدلــوکسهــابـا
-
14.
مؤلف : اشتری، آیسا ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 4 (11 صفحة - من 67 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:کار آفرینیکسب و کارهای کوچکصنعت پوشاکفقر و بیکاریکارآفرینیشغلیبنگاههای کوچک و متوسط
-
15.
كاتب مسؤول : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ مؤلف : محسنی، حسنعلی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 39 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تغییر رفتاررفتار مصرفکنندهبازاریابی اجتماعیکالای ملّیصنعت پوشاک ایرانیصنعت پوشاکبازارپوشاک داخلیتولید
-
16.
كاتب مسؤول : قاسمی یقین، رضا ؛ مؤلف : احمدی، گلشن ؛
مجلة:مدیریت زنجیره تامین»زمستان 1398 - شماره 65 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 24 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:صنعت پوشاکS)مدیریت موجودی زنجیره عرضهسیاست موجودی (sتقسیم مخاطرهسیستم توزیع متمرکزتصمیمات لجستیکی
-
17.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ ناصحی فر، وحید ؛ خاشعی، وحید ؛ دانشپرور، میترا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1398 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 135 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیصنعت پوشاکعوامل اجتماعی و فرهنگیرفتار خرید مصرفکننده
-
18.
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ میرعسکری، سیدرضا ؛ امین، محدثه ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رکود اقتصادیاستراتژی بازاریابیصنعت ساختمانصنعت پوشاکعملکرد بازاریابی
-
19.
مؤلف : محقر، علی ؛ اقبال، رویا ؛ كاتب مسؤول : بزاززاده، سید حجت ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1396 - شماره 5 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 149 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتصنعت پوشاکنگرش کاربران اینترنتیشناسایی و اولویتبندی عواملتبلیغات اینترنتیبـافازیماتریستصمیمگیری
-
20.
مؤلف : ساجدنیا، فیروزه ؛ ناهید، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (13 صفحة - من 107 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:صنعت پوشاکتشخیص فرصت کارآفرینانهسرمایه اجتماعی(بعد ساختاری)کارآفریناناطلاعاتسرمایه اجتماعیارتباطات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)