کلمة المفتاح فروشگاه زنجیره ای / (18 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : منصوری کرمانشاهی، علی ؛ مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خلیلنژاد، شهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1402- شماره 53 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 77 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوااستراتژی فروشاستراتژی بازاریابیمحیط رقابتیفروشگاه زنجیرهای
-
2.
كاتب مسؤول : میر، علی ؛ مؤلف : احمدی مطلق، حسام الدین ؛ صادقی، ایمان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (12 صفحة - من 28 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:خرم آبادبازاریابی رابطه مندقصد خرید مجددفروشگاه زنجیره ای
-
3.
مؤلف : سمیعی، ابراهیم ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ ترابیان، محسن ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 صفحة - من 5426 إلی 5444 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریپژوهش ترکیبیفروشگاه زنجیره ایوفاداری به فروشگاهمحرکهای وفاداریفروشگاهفروشـگاهمشـتریوفاداریوفاداری مشـتریپژوهشبررسـیمؤلفه
-
4.
كاتب مسؤول : قربان زاده تودشکی، میلاد ؛ مؤلف : لاری سمنانی، بهروز ؛
مجلة:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»پاییز 1401 - شماره 20 (28 صفحة - من 111 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:پول الکترونیکنوآوری مالیفروشگاه زنجیرهایکیف پول موبایلیکارت غیرتماسی
-
5.
كاتب مسؤول : جلالیان، سارا ؛ مؤلف : دژدار، امید ؛ ذوالفقارنسب، نریمان ؛
مجلة:مطالعات بین رشته ای در تعالی معماری و شهرسازی»بهار و تابستان 1401 - شماره 1 (19 صفحة - من 83 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:بازاررفتارفروشگاه زنجیره ایالگو های نوظهورقرارگاه
-
6.
مؤلف : جلالیان، سعید ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1400 - شماره 101 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 37 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی درون فروشگاهیفروشگاه زنجیرهایقیمت گذاری روانشناختیفرآیند تصمیم گیری خریداران
-
7.
مؤلف : هادیان فر، سیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1399، دوره سوم - شماره 31 (10 صفحة - من 15 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:فرایند تحلیل سلسله مراتبیتاپسیستصمیم گیری چندشاخصهفروشگاه زنجیره ایفروشعملکردمدیرانروشمعیار
-
8.
مؤلف : عبداللهی، علی ؛ كاتب مسؤول : استادی، بختیار ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 185 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریفروشگاه زنجیرهایاستراتژیهای قیمتگذاری وتخفیفروشهای تصمیم گیری چند معیارهارزش درک شده ذینفعان
-
9.
كاتب مسؤول : مبارکی، امید ؛ مؤلف : اسمعیل پور، مرضیه ؛ یاوری، زیبا ؛
مجلة:آمایش سرزمین»بهار و تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 53 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:مکانیابیتوزیع فضاییتبریزفروشگاه زنجیرهای
-
10.
كاتب مسؤول : حبیب زاده حلوائی، امین ؛ مؤلف : موسوی، سید سیامک ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1398 - شماره 2 (14 صفحة - من 13 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریفروشگاه زنجیره ایفروشگاهمغایرت قیمت های کالا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)