کلمة المفتاح فروشگاه های زنجیره ای / (42 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اصغری زاده، عزت الله ؛ قاسمی، احمد رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1388 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 97 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های زنجیره ایسنجش عملکرد زنجیره عرضهمدل اروپایی سرامدی سازمانی (EFQM)تصمیم گیری چند معیاره (MADM)روابط عالیمسیر تعالی زنجیره عرضه (SCCPE)زنجیره عرضهمدیریت زنجیره عرضهتعالی عملکرد
-
2.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ نورانی کوتنایی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:رضایت ارتباطیتاکتیکهای بازاریابی ارتباطیفروشگاههای زنجیرهایرفتار خرید مشتریانمشتریرفتار خرید مشتریارتباطاتمشتریان
-
3.
مؤلف : اصغری زاده، عزت الله ؛ مومنی، منصور ؛ قاسمی، احمد رضا ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1389 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 68 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازیمدیریت زنجیره تامینفروشگاه های زنجیره ایسنجش عملکرد زنجیره تامینمدل اروپایی کیفیت
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ صفرزاده، حسین ؛ جاویدی حق، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهفروشگاه های زنجیره ایخردهفروشیارزش خرده فروشی
-
5.
مؤلف : شریفی، کیومرث ؛ نصابی، حمید رضا ؛ یاورزاده، محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 115 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:کانال توزیعشبکة توزیع کالاکارایی شبکة توزیعفروشگاههای زنجیرهای
-
6.
مؤلف : حسینی، سیدعلی ؛ اسکندری نوده، محمد ؛ حیدری، فاطمه ؛ حیدری، رقیه ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای برنامه ریزی شهری»بهار 1393، دوره دوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 17 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:AHPTOPSISشهر رشتفروشگاههاي زنجيرهايمکانيابيشهرمکانانتخابارزیابی
-
7.
مؤلف : خرم، جلال ؛ مسیبی، علیرضا ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 191 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های زنجیره ایفضای فروشگاهیرفتار فرانقشی خریدارمحرک های اجتماعی
-
8.
مؤلف : رحیمی زاده، حسنا ؛ حدادیان، علی رضا ؛ اصفهانی، میرابراهیم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 71 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های زنجیره ایخرید ناگهانیفضای فروشگاهچیدمان فروشگاه و ظواهر فیزیکیامکانات و خادمات جاانبیفروشگاه زنجیرهای پرومارفتار خرید ناگهانیمشتریمشتریانمحیط فروشگاه
-
9.
مؤلف : بهمنی، علی ؛ آقایی، رضا ؛ آقائی، میلاد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1395 - شماره 77 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 55 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های زنجیره ایفروشگاهصنعت خرده فروشی
-
10.
مؤلف : امان الهی، زلیخا ؛ دادفر، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2 (7 صفحة - من 129 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفروشگاه های زنجیره ایپیشبرد فروشمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- ب (10 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (5 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)