کلمة المفتاح فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دانایی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : رعیتی بنادکوکی، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 196 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت رابطهحساسیت به قیمتتجربه مشتریفعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعینیات مشتری
-
2.
مؤلف : محمدی، غزاله ؛ قیومی، عباسعلی ؛ كاتب مسؤول : عابدی، احسان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (25 صفحة - من 105 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مشتریانفعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعیارتباط مشتری - برندنوین چرم
-
3.
مؤلف : حمیدی، سارا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (20 صفحة - من 1574 إلی 1593 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندعشق به برندآگاهی برندفعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی