کلمة المفتاح قابلیتهای بازاریابی / (94 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سهیلی زاده، سامان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و هشتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (13 صفحة - من 14 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد استراتژیکعملکرد صادراتیعملکرد رقابتیقابلیت های بازاریابیشرکت پتروشیمی
-
2.
مؤلف : محمودی، پریسا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (13 صفحة - من 1239 إلی 1251 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانقابلیت های بازاریابیشایستگی های هوش مصنوعی
-
3.
كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»تابستان 1403 - شماره 61 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 23 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصولات جدیدقابلیتهای بازاریابیصنعت نفت
-
4.
مؤلف : قجری، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری ، ملی (15 صفحة - من 244 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتقابلیت های بازاریابیرقابت ناکارآمد
-
5.
مؤلف : مصلایی، سید ضیاء ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (14 صفحة - من 1568 إلی 1581 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کسب و کارقابلیت های بازاریابیاستراتژی های سازمانی
-
6.
كاتب مسؤول : ناظم بکایی، محسن ؛ مؤلف : اشرفیان رهقی، محدثه ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1403 - شماره 32 ، C (Azad University (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای بازاریابیاستراتژی رقابتیارتباطات بازاریابیعملکردمخاطره آمیزصادراتیتلاطم فناورانه
-
7.
مؤلف : کاظمی، زهرا ؛ عسکری فر، کاظم ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1403 - شماره 63 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 164 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریارزشمرکز رشدتابآوریپایدارسازیبازاریابیبازارقابلیتکسب و کارهای نوپاقابلیتهای بازاریابی
-
8.
مؤلف : محمدی باجگیران، احسان ؛ ثانوی گروسیان، وحید ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده، علی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 10 (26 صفحة - من 46 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای بازاریابیخرید اجباریخرید اجباری از تلویزیونعلل شخصیتیعلل روانشناختی
-
9.
كاتب مسؤول : طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ مؤلف : آقازاده، هاشم ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»پاییز 1402 - شماره 66 ، A (Azad University/ISC (26 صفحة - من 100 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:کسبوکارهای کوچک و متوسطقابلیتهای بازاریابیجهتگیری راهبردیکاراییهمهگیری بیماری کرونا
-
10.
مؤلف : نجف زاده ضیاالدین، محمد ؛ خیری، بهرام ؛ كاتب مسؤول : حیدری، سید عباس ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 58 ، B (Azad University (21 صفحة - من 94 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عامل تاییدیاستان تهرانبانک ملی ایرانتحلیل عاملی اکتشافیقابلیت های بازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (19 مقالة)
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (3 مقالة)