کلمة المفتاح قصد خرید مجدد / (66 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
61.
مؤلف : روستا، علیرضا ؛ علاف جعفری، الناز ؛ احمدی، مجید ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1402 - شماره 7 (21 صفحة - من 61 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددسهولت استفادهرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیتجربه مشتریقصد خرید مجدد آنلاینمشتریرضایتآنلاین
-
62.
مؤلف : غفوریان مظلوم مقدس، مهدی ؛ غلامپور، الهه ؛ مومنی، محمدجواد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (21 صفحة - من 310 إلی 330 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریتصویر برندقصد خرید مجددتجربه مشتریمشتریمشتریانتصویر
-
63.
مؤلف : آرمان نژاد، نفیسه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (15 صفحة - من 3395 إلی 3409 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهقصد خرید مجددصداقت برند
-
64.
كاتب مسؤول : رزم خواه، یاسر ؛ مؤلف : گنجی پور، سید رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (16 صفحة - من 561 إلی 576 )
الکلمات المفتاحية:شهرترضایتاعتمادتبلیغات شفاهیکیفیت اطلاعاتقصدخرید مجددشرکت علی بابا
-
65.
مؤلف : جعفري، حليمه ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1402، دوره جدید - شماره 62 (17 صفحة - من 287 إلی 303 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجدددرگیری مشتریرفتار جستجوگرانهتعاملات مشتری – برندتعاملات مشتری – مشتری
-
66.
مؤلف : شیبانی، طناز ؛ جماعت، تابع ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (12 صفحة - من 337 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددتجربه مشتریانهم آفرینی برندرضایت مشتریان از برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ب (10 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- B (3 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)