کلمة المفتاح قصد خرید مجدد / (66 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : لندران اصفهانی، دکتر سعید ؛ رزاقی، الهام ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (22 صفحة - من 741 إلی 762 )
الکلمات المفتاحية: قصد خرید رسانه های اجتماعیاعتماد رضایت قصد خرید مجدد وفاداری الکترونیکی
-
52.
مؤلف : ابوالحسن زاده، شیما ؛ علیزاده مجد، امیر رضا ؛ افشار، پروین ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات سومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت التصنيف ملی (25 صفحة - من 94 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية: قصد خرید مجدد تصویر شرکتارتقا فروش توزیع متمرکز تبلیغات دهان به دهان
-
53.
مؤلف : شهبازی، ویدا ؛ رحیمیان، مهرداد ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددتعهد به برنداعتماد به برندرضایت از برندمنافع برندتعهدمشتریانرضایتاعتمادمصرفکنندگانBrand
-
54.
مؤلف : غیاثوند محمدخانی، بهرام ؛ رحمانی، نیما ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (19 صفحة - من 212 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشترینگرش نسبت به خرید آنلاینارزش هم آفرینی و قصد خرید آنلاینمشتریقصد خرید مجددنگرش نسبت به خرید آنلاینمشتریانقزوین
-
55.
مؤلف : قربانی، علی ؛ داودی، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1401، دوره سوم - شماره 3 (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری افلاینیکپارچه سازی چندکانالهقصد خرید مجددمشتریاعتمادمشتریان
-
56.
مؤلف : عسگری، محمد هادی ؛ كاتب مسؤول : نقدی، پردیس ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 5 (17 صفحة - من 5 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتمسئولیت اجتماعیقصد خرید مجددخوشنامی برند
-
57.
مؤلف : موسوی، عبدالرضا ؛ خیری، سجاد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (15 صفحة - من 417 إلی 431 )
الکلمات المفتاحية:رضایترفتار مصرف کنندهقصد خرید مجددرهبری برنددیجی کالاوب سایت خرید آنلاین
-
58.
كاتب مسؤول : ایزدی، بهزاد ؛ مؤلف : روزفراخ، عبدالله ؛ محمودیان، عابد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 44 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددارزش هیجانیتجربة مصرفارزش عملکردیمصرف کنندگان فروشگاه ورزشیقصد خرید مجدد مصرفکنندگانفروشگاهمصرفکنندهارزشفروشگاههای ورزشی
-
59.
كاتب مسؤول : میر، علی ؛ مؤلف : احمدی مطلق، حسام الدین ؛ صادقی، ایمان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (12 صفحة - من 28 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:خرم آبادبازاریابی رابطه مندقصد خرید مجددفروشگاه زنجیره ای
-
60.
مؤلف : خداداد حسینی، سید حمید ؛ احمدی، پرویز ؛ پلمه، حسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (17 صفحة - من 3169 إلی 3185 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیرضایتمندی مشتریقصد خرید مجددعوامل فناوریتبلیغات توصیهای
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ب (10 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- B (3 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)