کلمة المفتاح قصد خرید مشتری / (25 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : لطفی، معصومه ؛ حیدری، علیرضا ؛ انور ریکی، محمد ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1400 - شماره 3 (12 صفحة - من 115 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیقصد خرید مشتریویژگی های تبلیغاتشرکت لبنی صباح در استان گلستانتبلیغاتاستان گلستانمشتریان
-
12.
مؤلف : افلاکی، امیر ؛ كاتب مسؤول : کورنگ بهشتی، سیامک ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1400 - شماره 14 (11 صفحة - من 342 إلی 352 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برنداعتبار برندقصد خرید مشتریانفولاد مبارکه اصفهانقصد خریدمشتریقصد خرید مشترینگرششرکت فولاد مبارکه اصفهاناعتبارمصرفکننده
-
13.
كاتب مسؤول : نیک بخش، بهرام ؛
مجلة:جامعه شناسی اقتصادی و توسعه»بهار و تابستان 1401، سال یازدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 223 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیقصد خرید مشتریارزش برند تجاریاخلاق در بازارمشتریانبازاریابی
-
14.
كاتب مسؤول : نسائی، خبات ؛ مؤلف : بساطی، نگار ؛ معروفی، فخرالدین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1401 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 71 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسموقعیت اجتماعیقوم گراییقصد خرید مشتریتجربه قبلی خریدقصد خریدمحصولاتمصرفکنندگانطبقه
-
15.
مؤلف : طنابنده، محمد ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (10 صفحة - من 1232 إلی 1241 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهان به دهان تصویر برند قصد خرید مشتری
-
16.
مؤلف : معصومی، مائده ؛ کردناییج، اسدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریدرگیری ذهنیادراک مشتریبازاریابی معرفقصد خرید مشتری
-
17.
مؤلف : قریشی دینانی، سجاد ؛ رفیعی، حامد ؛ پورغلام آمیجی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : پندار، مهدی ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی»زمستان 1401، دوره شانزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 147 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلاینلاجیت ترتیبیقصد خرید مشتریقصد خرید آنلاینمشتریاطلاعاتقصد خرید آنلاین مشتریوبسایتاینترنتیکشاورزی
-
18.
كاتب مسؤول : دهقان نیری، محمود ؛ مؤلف : نوبهار، عماد ؛ هادی زاده رئیسی، محمدرضا ؛ تقوی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 59 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش درک شدهقصد خرید مشتریسفارش آنلاین
-
19.
كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛ مؤلف : مجدم، کوثر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 3 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:نگرشریسک درک شدهاعتماد درک شدهسازههای تجارت اجتماعیمشتریمشتریانتجارت اجتماعیاطلاعاتقصد خرید مشتریاعتمادپژوهش
-
20.
كاتب مسؤول : پورنقی، حافظ ؛ مؤلف : حقیقی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (14 صفحة - من 14 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:عادتتعاملقصد خریدآگاهی بخشیامید به عملکردارتباط ادراکیتبلیغات رسانه های اجتماعیانگیز لذت جویانهمشتریقصد خرید مشتریمشتریانانگیزههای لذت جویانه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)