کلمة المفتاح قصد مراجعه مجدد / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حدادیان، علی رضا ؛ کفاشیان، مجتبی ؛ آسمان دره، یاسر ؛ رضایی زاده، فاطمه ؛ احسانی، حسنیه ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 137 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:رضايتمراجعانكيفيت درك شدهقصد مراجعه مجددكتابخانه آستان قدس رضويارتباط با مراجعه كنندهالگوي وفاداري
-
2.
مؤلف : کوچ پی ده، شیلا ؛ نوروزی علیا، طاهره ؛ زنگنه، علیرضا ؛ عاقلی، میثم ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»اسفند 1397 - شماره 14 (18 صفحة - من 53 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:تفاوتهای فرهنگیقصد مراجعه مجددهمخوانی شخصیت برند
-
3.
كاتب مسؤول : مظهری، زهرا ؛ مؤلف : عزتی، نسیم ؛ جعفری باغنی، پوران ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 43 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:قیمتعشق به برندپوشاک ورزشیقصد مراجعه مجددبسته بندیقصد خرید مجدد مشتریانصنعت پوشاک ورزشیعشقمدلمحصولات
-
4.
كاتب مسؤول : محمدی، فائزه ؛ مؤلف : نعمتی زاده، سینا ؛ حیدری، سیدعباس ؛ صفرزاده، حسین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 246 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتریقصد مراجعه مجددوفاداریارزش ویژه برندارزش های لذت گراصنایع تندمصرفمشتریرستوران