کلمة المفتاح مارک تجاری / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کریس هاکلی ؛ مترجم : کاووسی، لیدا ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1387 - شماره 75 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 25 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:متنتبلیغاتگفتمانبافتساخت اجتماعیبینامتنالگوی خطیاثر ضعیفارتباطاتمصرفمارک تجاریمصرفکنندگانپیامبازاریابی
-
2.
مؤلف : راجیو باترا ؛ جانگ می یرز ؛ دیوید آکر ؛ مترجم : کاووسی، لیدا ؛
مجلة:رسانه»تابستان 1386 - شماره 70 ISC (18 صفحة - من 55 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاطلاعاتبازارتصمیمگیریبازاریابیارتباطاترسانهایمارک تجاریطرح بازاریابی
-
3.
مؤلف : حاجی کریمی، عباس علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان و پاییز 1384 - شماره 15 و 16 ISC (36 صفحة - من 129 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهمارک تجاریوفاداری به مارکمشتریمشتریانوفاداری
-
4.
مجلة:توسعه مدیریت»مرداد 1381 - شماره 40 (3 صفحة - من 30 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:مارک تجاریمشتریمصرفقدرتمصرفکننده
-
5.
مترجم : گروه مترجمان ماهنامه توسعه مدیریت ؛
مجلة:توسعه مدیریت»دی 1380 - شماره 33 (3 صفحة - من 20 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:مارک تجاریکارکنانمشتریمدیران
- 6.
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)