کلمة المفتاح مدل سروکوآل / (84 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : کرمی، فریبا ؛ درخشان، الهام ؛ حسن زاده، مهرشاد ؛ صفایی، امید ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1396، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 15 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوآلگردشگری شهریخدمات گردشگریشهریاسوج
-
42.
مؤلف : قاسمی، اسوه ؛ ملکمی، افسانه ؛ مومنی، ماندان ؛ بابازاده، امیررضا ؛
مجلة:ميراث و گردشگری»بهار 1396، سال دوم - شماره 5 (26 صفحة - من 37 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوالرضایت مشتریمراکز تفریحی و گردشگریمشتریمشتریانرضایت مشتریانعوامل موثر بر رضایت مشتری
-
43.
مؤلف : ططری، احسان ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 213 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:استان لرستانکیفیت خدماتمدل سروکوالشکافباشگاههای خصوصی
-
44.
مؤلف : همتی نژاد، مهرعلی ؛ شبانی، سپیده ؛ تسلیمی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 489 إلی 514 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوالمدل کانودانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشیگسترش کیفیت عملکردکیفیت خدمات پژوهشی دانشگاهها
-
45.
مؤلف : اقامیرزایی محلی، طاهره ؛ بابازاده، محمد ؛ رحیم پور، باقر ؛ كاتب مسؤول : صالحی عمران، ابراهیم ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1396، دوره دهم - شماره 4 ISC (13 صفحة - من 289 إلی 301 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوالتحلیل شکافخدمات آموزشیارزیابی کیفیتادراک و انتظارات
-
46.
كاتب مسؤول : احسانی، اکرم ؛ مؤلف : شاهمنصوری، اشرف ؛ حسینی گل افشانی، سید احمد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (14 صفحة - من 201 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية: رضایت مشتریكیفیت خدمات سرویس اینترنت پرسرعت مدل سروكوال
-
47.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 59 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
48.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»زمستان 1396 - شماره 17 (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتریصنعت هتلداری
-
49.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»زمستان 1396 - شماره 56 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 71 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریوفاداری مشتریتصویر برند
-
50.
سنجش کیفیت ارائه خدمات سلامت مبتنی بر رضایت مندی بیماران بر اساس مدل سروکوال درقالب مقاله مرور منظّم
مؤلف : ماهر، علی ؛ فعله گری، علیرضا ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1397 - شماره 35 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:درمانبیمارستانکیفیترضایتمندیمدل سروکوال
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (26 مقالة)
- ب (16 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- A (3 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)