کلمة المفتاح مدل سروکوآل / (90 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : مرتضوی، مهدی ؛ شرعی، زهره ؛ مالکی، محمدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1397 - شماره 34 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 111 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالارگونومی
-
32.
مؤلف : ارشادی، محمدجواد ؛ ارشادی، محمدمهدی ؛ چرسنج، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1397 - شماره 28 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 17 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوالارزیابی کیفیت خدماتروش تحلیل شبکه ایتصمیم گیری و اولویت بندی
-
33.
مؤلف : همتی نژاد، مهرعلی ؛ قلی زاده، محمدحسن ؛ شبانی، سپیده ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1397 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالخدمات پژوهشیخدمات آموزشی
-
34.
مؤلف : ولیزاده اوغانی، محمدباقر ؛ وفایی پورسرخابی، الناز ؛
مجلة:پژوهش در هنر و علوم انسانی»اردیبهشت 1397، سال سوم - شماره 9 (14 صفحة - من 79 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیمدل سروکوالمسکن روستاییروستای اوغانطرحهای بهسازی مسکن روستایی
-
35.
سنجش کیفیت ارائه خدمات سلامت مبتنی بر رضایت مندی بیماران بر اساس مدل سروکوال درقالب مقاله مرور منظّم
مؤلف : ماهر، علی ؛ فعله گری، علیرضا ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1397 - شماره 35 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:درمانبیمارستانکیفیترضایتمندیمدل سروکوال
-
36.
مؤلف : یزدانی، بیتا ؛ حاجیان، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1397 - شماره 27 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 39 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:مدل سروکوآلمدیریت کیفیتکیفیت خدمات آموزشیشکاف خدمات
-
37.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»زمستان 1396 - شماره 56 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 71 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریوفاداری مشتریتصویر برند
-
38.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 59 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
39.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»زمستان 1396 - شماره 17 (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتریصنعت هتلداری
-
40.
كاتب مسؤول : احسانی، اکرم ؛ مؤلف : شاهمنصوری، اشرف ؛ حسینی گل افشانی، سید احمد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (14 صفحة - من 201 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية: رضایت مشتریكیفیت خدمات سرویس اینترنت پرسرعت مدل سروكوال
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (29 مقالة)
- ب (16 مقالة)
- علمی-ترویجی (7 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)