کلمة المفتاح مدل کانو / (77 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
61.
مؤلف : باقری، مهدی ؛ ابویی، محمدحسین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 93 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانوارتباط با مشتريانچرخه عمر مشتريماتريس اهميت - عملکردمشتریمشتریانچرخه عمرکانوخردهفروشاناطلاعاتویژگیهاعملکرد
-
62.
مؤلف : صادقی مقدم، محمدرضا ؛ زارعی دودجی، ابوالقاسم ؛ صادقی مقدم، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد فازی مدل کانوپرسشنامه فازی کانوجدول ارزیابی فازی کانوطبقه بندی ویژگی های کیفیتتحلیل نیازهای مشتریکانومدل کانوفازیرویکرد فازی
-
63.
مؤلف : شائمی برزکی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ پورمصطفی خشکرودی، مهدی ؛ بالوئی جام خانه، هادی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 123 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانوخدمات اینترنیمدل وبکوال
-
64.
مؤلف : دانشیان، فاطمه ؛ اولیاء، محمد صالح ؛ رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 165 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانورویکرد توسعه کارکرد کیفیتبرنامه ریزی استراتژیک بازاریابیفرش ماشینی و تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ایاستراتژیمشتریبازاربازاریابیمشتریانگسترش کارکرد کیفیتاستراتژیک
-
65.
طبقه بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی
مؤلف : شاهین، آرش ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریداده کاویمدل کانوقوانین انجمنیمشتریمشتریان
-
66.
مؤلف : بیرجندی، حشمت ؛ محمدی، الهام ؛
مجلة:تدبیر»فروردین 1390 - شماره 227 (11 صفحة - من 41 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:مشتریتجهیزاتمدل کانومشتریانتیپرضایت مشتریبازاریابی
-
67.
مؤلف : عارفی، محبوبه ؛ زندی، خلیل ؛ شهودی، مریم ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1390، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 125 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:کیفیتگسترش عملکرد کیفیت (QFD)خانه کیفیت (HoQ)مدل کانو (Kano)رشته علوم تربیتیکانودانشجویانگسترش عملکرد کیفیتمشتریمدل کانو
-
68.
مؤلف : مهدی نیا، پروانه ؛
مجلة:پژوهش های پولی - بانکی»زمستان 1389 - شماره 6 ISC (36 صفحة - من 133 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکخدمات بانکیمدل کانورضایت مندی مشتری
-
69.
مؤلف : علوی طبری، سید حسین ؛ هدایت، زهرا ؛
مجلة:دانش و پژوهش حسابداری»پاییز 1389 - شماره 22 (13 صفحة - من 4 إلی 7، من 65 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کاربرانرضایتحسابداریاطلاعاتمدل کانورضایت کاربرانسیستمهای اطلاعاتیسیستم
-
70.
مؤلف : عباسیان، محمد ؛ رضایی، مریم ؛ نصرت آبادی، حمید ؛
مجلة:مدیریت نظامی»پاییز 1389- شماره 39 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 77 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانورضایت کاربرآموزش مجازی تحت وبکاربراطلاعاتآموزشفناوری اطلاعاتآموزش الکترونیکیمجازیواسط کاربر
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (30 مقالة)
- ب (14 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (2 مقالة)