کلمة المفتاح نواوری بازاریابی / (17 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضائی دولت آبادی، حسین ؛ صانعیان، زهراسادات ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»زمستان 1392 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:صنعت فرشمزیت رقابتی پایدارکار آفرین گرایینو آوری بازاریابینوآوری بازاریابینوآوری بازاریابیبازاربازارکارآفرین گراییکارآفرین گرایی
-
2.
مؤلف : نیک رفتار، طیبه ؛ طالبی، کامبیز ؛ سعیدی آرانی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 485 إلی 500 )
الکلمات المفتاحية:صنعت نساجیعملکرد نواورینواوری بازاریابینواوری سازمانینوآوریعملکردعملکـردنوآوری بازار
-
3.
مؤلف : فیض، داود ؛ موتمنی، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 13 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری بازاریابیرقابت پذیری برندفرصت طلبی فناورانهبرنامه راهبردی صنعت غذایی
-
4.
مؤلف : خبره، علی ؛ روستا، علیرضا ؛ مهتدی، رضا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 16 (14 صفحة - من 197 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری بازاریابیسرمایه مشتریان کلیدیتسهیم دانش بازاریابی
-
5.
مؤلف : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ محمدی، اسفندیار ؛ همتی، امین ؛ رئوفی، مصطفی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریعملکرد بازاریابینوآوری بازاریابیحافظه بازاریابیشرکتهای بیمه.
-
6.
كاتب مسؤول : امینی، علیرضا ؛ مؤلف : دولتشاه، پیمان ؛ فتاحی، حمیدرضا ؛ دانش، مژگان ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 120 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ویژه برندتعاملات توصیه ای شفاهیتعاملات توصیهای اینترنتینوآوری بازاریابی
-
7.
كاتب مسؤول : صفایی انارکی، سمیه ؛ مؤلف : دلوی، محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (8 صفحة - من 99 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارفرهنگ نوآورینوآوری محصولنوآوری بازاریابی
-
8.
مؤلف : فیروزی، جلیل ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 3 (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری محصولنوآوری فرایندﻧﻮآوری ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽاثرات هم افزایینوآوری بازار یابی
-
9.
مؤلف : رمضانپور نصیرمحله، احمد ؛ كاتب مسؤول : همایون فر، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1399، سال دوازدهم - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 43 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت دانششرکتهای کوچک و متوسطنوآوری بازاریابینوآوری فناوری
-
10.
مؤلف : بهزادی، بهاره ؛ خوشنویس، مریم ؛ كاتب مسؤول : حمیدی زاده، محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1399 - شماره 65 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 3 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری تکنولوژیروش گشتاورهای تعمیم یافته سیستمینوآوری بازاریابیعملکرد اقتصاد کلان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)