کلمة المفتاح نواوری بازاریابی / (16 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صادقی بالویی، جواد ؛ صادقی، حسین ؛ ضیا، بابک ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (15 صفحة - من 1572 إلی 1586 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری محصولنوآوری فرآیندنوآوری سازمانینوآوری خدماتنوآوری بازاریابیآمادگی دیجیتال
-
2.
كاتب مسؤول : جهانی فر، محمد ؛ مؤلف : نژاد محمد نامقی، احسانه ؛ اسدی، عباس ؛ بهمنی چوب بستی، اکبر ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»پاییز 1402، دوره چهاردهم - شماره 3 التصنيف A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:رتبهبندینوآوری بازاریابیعوامل رقابتیعوامل فناورانهسازمانهای خدمات درمانی
-
3.
كاتب مسؤول : حبیبی راد، امین ؛ مؤلف : ولیپور، فرشته ؛ صفری، سعید ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1401 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 261 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی معادلات ساختارینوآوری بازاریابینوآوری در خدماتتوسعه مدلنوآوریصنعت گردشگری
-
4.
مؤلف : جداری سفیدگری، ایوب ؛ فاریابی، محمد ؛ علوی متین، بعقوب ؛ كاتب مسؤول : فخیمی آذر، سیروس ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1401، سال دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 541 إلی 553 )
الکلمات المفتاحية:بین المللی شدنصنایع کوچک و متوسطنوآوری بازاریابیقابلیت های بازاریابیگرایش به بازار
-
5.
مؤلف : روستا، علیرضا ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1401، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف B (Azad University/ISC (35 صفحة - من 75 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنوآوری بازاریابیتبلیغات خلاقانهرفتار خرید واقعیو شرکت دیجی کالاقصد خرید مشتریانتجربه خرید آنلاینمصرفکنندگان
-
6.
مؤلف : امیردیوانی، آوا ؛ محقق، نادر ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 56 (جلد پنجم) (11 صفحة - من 41 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:رقابت پذیریقابلیتهای ارتباطیخلق ارزش برای مشترینوآوری بازاریابی
-
7.
مؤلف : بهزادی، بهاره ؛ خوشنویس، مریم ؛ كاتب مسؤول : حمیدی زاده، محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1399 - شماره 65 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 3 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری تکنولوژیروش گشتاورهای تعمیم یافته سیستمینوآوری بازاریابیعملکرد اقتصاد کلان
-
8.
مؤلف : رمضانپور نصیرمحله، احمد ؛ كاتب مسؤول : همایون فر، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1399، سال دوازدهم - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 43 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت دانششرکتهای کوچک و متوسطنوآوری بازاریابینوآوری فناوری
-
9.
كاتب مسؤول : صفایی انارکی، سمیه ؛ مؤلف : دلوی، محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (8 صفحة - من 99 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارفرهنگ نوآورینوآوری محصولنوآوری بازاریابی
-
10.
مؤلف : فیروزی، جلیل ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 3 (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری محصولنوآوری فرایندﻧﻮآوری ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽاثرات هم افزایینوآوری بازار یابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)