کلمة المفتاح نواوری بازاریابی / (16 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ محمدی، اسفندیار ؛ همتی، امین ؛ رئوفی، مصطفی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریعملکرد بازاریابینوآوری بازاریابیحافظه بازاریابیشرکتهای بیمه.
-
12.
كاتب مسؤول : امینی، علیرضا ؛ مؤلف : دولتشاه، پیمان ؛ فتاحی، حمیدرضا ؛ دانش، مژگان ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 120 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ویژه برندتعاملات توصیه ای شفاهیتعاملات توصیهای اینترنتینوآوری بازاریابی
-
13.
مؤلف : خبره، علی ؛ روستا، علیرضا ؛ مهتدی، رضا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 16 (14 صفحة - من 197 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری بازاریابیسرمایه مشتریان کلیدیتسهیم دانش بازاریابی
-
14.
مؤلف : فیض، داود ؛ موتمنی، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 13 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری بازاریابیرقابت پذیری برندفرصت طلبی فناورانهبرنامه راهبردی صنعت غذایی
-
15.
مؤلف : نیک رفتار، طیبه ؛ طالبی، کامبیز ؛ سعیدی آرانی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 485 إلی 500 )
الکلمات المفتاحية:صنعت نساجیعملکرد نواورینواوری بازاریابینواوری سازمانینوآوریعملکردعملکـردنوآوری بازار
-
16.
مؤلف : رضائی دولت آبادی، حسین ؛ صانعیان، زهراسادات ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»زمستان 1392 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:صنعت فرشمزیت رقابتی پایدارکار آفرین گرایینو آوری بازاریابینوآوری بازاریابینوآوری بازاریابیبازاربازارکارآفرین گراییکارآفرین گرایی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)