کلمة المفتاح وابستگی برند / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسکندری، حشمت الله ؛ محمدی ارمندی، یادگار ؛
مجلة:معرفت»اردیبهشت 1397 - شماره 245 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهوفاداری برندروابط احساسیروابط عملکردیوابستگی برند
-
2.
مؤلف : عابدی، احسان ؛ فراهانی، الهام ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 21 (16 صفحة - من 231 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیگوشی تلفن همراهخرید مجددوابستگی برندسودمندی ادراکشده
-
3.
كاتب مسؤول : مکی زاده، وحید ؛ مؤلف : محبی، عادل ؛ شراعی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1399 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ارتباطوفاداری برندوابستگی برندجاذبه تبلیغاتیجذابیت شخصیت برندبرنامه 90
-
4.
مؤلف : کرمعلی، مهدی ؛ طباطبایی، سیدمهام الدین ؛ گرجی زاده، داود ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 47 (جلد دوم) (24 صفحة - من 171 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندمسئولیت اجتماعی شرکتبرندصنعت ساختمانوابستگی برند
-
5.
كاتب مسؤول : طریقی، رسول ؛
مجلة:مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش»بهار 1401 - شماره 2 (14 صفحة - من 87 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشبازاریابی ورزشیمدیریت برندوابستگی برند
-
6.
مؤلف : قیم اعلائی، کیوان ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (12 صفحة - من 7784 إلی 7795 )
الکلمات المفتاحية:مدل ریاضیمعادلات ساختاریوابستگی برندمدیریت تجربه مشتریوابسـتگیمقولهپژوهشقالبارزش