کلمة المفتاح وفاداری / (538 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
101.
مؤلف : پیرزاد، علی ؛ مطوری نژاد احمدی، حمیده ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»زمستان 1400 - شماره 4 (6 صفحة - من 40 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریسود دهیمشتریرضایت مشتریمشتریانسودمدیریتبازار
-
102.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، مریم ؛ مؤلف : یگانگی، سید کامران ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 التصنيف C (Azad University (25 صفحة - من 4 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:سیستم بانکیخدمات بانکیوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان
-
103.
مؤلف : فرقانی اوزرودی، محمدباقر ؛ یزدانی، فرشاد ؛ كاتب مسؤول : یعقوبی، علی ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1400- شماره 8 (30 صفحة - من 68 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانتولید کنندگانوفاداریمعیارهای اخلاقیبازاریابی سبزمحصولات ورزشی
-
104.
مؤلف : جابری، اکبر ؛ مرادی، مهدی ؛ قهرمان تبریزی، کوروش ؛ كاتب مسؤول : سررشته داری، محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1400 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 231 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندهوادارانوفاداری به برند و لیگ برترکیفیت ادراکشدهتصویروفاداری
-
105.
مؤلف : هاشمی، بی بی فخرالسادات ؛ سجادی هزاوه، سید حمید ؛ امیرتاش، عبدالرضا ؛ كاتب مسؤول : تجاری، فرشاد ؛
مجلة:زن و جامعه»زمستان 1400، سال دوازدهم - شماره 4 التصنيف A (Azad University/ISC (11 صفحة - من 192 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانمشارکت ورزشیورزش تفریحیوفاداری
-
106.
مؤلف : سمیعی، امید ؛ نوشاد، مرتضی ؛ حمدی، کریم ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1400 - شماره 3 (17 صفحة - من 232 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریکانالهای ارتباطیبانک ملت
-
107.
كاتب مسؤول : عظیمی، محمدحسن ؛ مؤلف : خادمی زاده، شهناز ؛ خدری، مریم ؛
مجلة:راهبردهای نو در روانشناسی و علوم تربیتی»زمستان 1400 - شماره 12 (8 صفحة - من 110 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه مرکزیوفاداریخدمات جنبیبخش کودک
-
108.
كاتب مسؤول : قلیپور، دکتر وحید ؛ مؤلف : کشفی آزاد، محمد مهدی ؛ سقائیان لاری، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»آذر و دی 1400، دوره دوم - شماره 5 (21 صفحة - من 71 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایمعنویت سازمانیوفاداری کارکناناخلاقکارکنانمعنویتسازمانحرفهایوفاداری
-
109.
مؤلف : محمدی، خدیجه ؛ گرجی زاده، داود ؛ پارسا، بی تا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 82 (جلد نهم) (16 صفحة - من 72 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمسئولیت اجتماعیوفاداریاعتماد کبفبت خدمات
-
110.
مؤلف : جان نثار احمدی، هدی ؛ كاتب مسؤول : قادری تربتی، حامد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (14 صفحة - من 430 إلی 443 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهان به دهان وفاداری شهرت سازمان مشتری مدل یابی معادلات ساختاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (140 مقالة)
- ب (102 مقالة)
- الف (24 مقالة)
- علمی-ترویجی (11 مقالة)
- ج (11 مقالة)
- د (6 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (12 مقالة)
- مؤتمر ملی (9 مقالة)