کلمة المفتاح وفاداری بهمقصد / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امیرجاوید، شقایق ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1400 - شماره 7 (13 صفحة - من 65 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریاصفهان.برندسازی شهری.تصویری ماندگار و منحصر به فرد. وفاداری به مقصدبرندسازیمقصد گردشگریپژوهش
-
2.
كاتب مسؤول : میرتقیان رودسری، سید محمد ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1400، شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 159 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریوفاداری به مقصدساخت و اعتباریابی مقیاس
-
3.
مؤلف : محمدی، مصطفی ؛ میرتقیان رودسری، سید محمد ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 149 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرامسروفاداری به مقصدمقصد شهری
-
4.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛
مجلة:رفاه اجتماعی»بهار 1398 - شماره 72 ISC (31 صفحة - من 323 إلی 353 )
الکلمات المفتاحية:امنیتترس از جرموفاداری به مقصدبینظمی محلهایاقامت مجدد
-
5.
مؤلف : کیانی فیض آبادی، زهره ؛
مجلة:گردشگری شهری»زمستان 1397، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 105 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:"وفاداری به مقصد""رضایت از مقصد""تصویر برند مقصد" "شخصیت مقصد""شهر کاشان"
-
6.
مؤلف : حیدری، اکبر ؛ كاتب مسؤول : شجاعی، آزیتا ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1396 - شماره 2 (8 صفحة - من 64 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:گردشگران ورزشیوفاداری به مقصدتهرانگردشگراناطلاعاتتوریسمپرسشنامهمدل
-
7.
مؤلف : عباسی، عباس ؛ رستم پور شهیدی، نیایش ؛ بازیار حمزه خانی، اسماعیل ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 175 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:تصویر مقصدرضایت گردشگرتجربه مقصدوفاداری به مقصدمقصدگردشگرانمشتریتجربه
-
8.
كاتب مسؤول : شریفی تهرانی، محمد ؛ مؤلف : شاهیوندی، احمد ؛
مجلة:انتظام اجتماعی»پاییز 1394 - شماره 15 ISC (30 صفحة - من 31 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:الگوسازی معادلات ساختاریگردشگران مذهبیوفاداری به مقصدادراک از مخاطرهاطمینان به پلیس
-
9.
مؤلف : زهرانی، داود ؛ همتی، رضا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1393 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 182 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندرضامندی از مقصدوفاداری بهمقصداصفهانگردشگریرضامندیمقصد گردشگریبرندسازی مقصد گردشگریادراکBrand
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)