کلمة المفتاح پیامرسانهای داخلی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : طالبی، مجتبی ؛
مؤتمر:همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت»نخستین همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت (15 صفحة - من 334 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای جمعیشبکههای اجتماعیفرهنگ ایثار و شهادتپیامرسانهای تلفن همراهترویج فرهنگ ایثار و شهادتپیامپیامرسانهایکاربرانگپشبکههای اجتماعی تلفن همراهاینستاگرام
-
2.
مؤلف : دهقان، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، سید احمد ؛
مجلة:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1400 - شماره 32 ، د (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 135 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:مداخله گریپیامرسان تلگرامسیاست جایگزینیسیاستگذاری رسانههای اجتماعیپیامرسانهای داخلیسیاستشورای عالی فضای مجازیپیامرسانسیاستگذاریارتباطاتاطلاعاتسیاستگذاری فضای مجازیاجتماعیتلگرامفیلترینگ
-
3.
كاتب مسؤول : صلواتیان، سیاوش ؛ مؤلف : عسگرزاده، سیدمحسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 524 إلی 545 )
الکلمات المفتاحية:مدل پورتررسانههای اجتماعیکارآفرینی رسانهایپیامرسان اجتماعیپیامرسانرسانهایبازارپیـام رسـان هـای داخلیوروداجتماعیکاربران
-
4.
مؤلف : خالقی مقدم، وحید ؛ لبافی، سمیه ؛ كاتب مسؤول : شریفی، سید مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1069 إلی 1091 )
الکلمات المفتاحية:مهاجرتسوئیچینگعوامل فشاریکششیمداخلهگرپیامرسانهاکاربرانپیامرسانعواملپژوهشسرویسبـه
-
5.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : رجائی، محسن ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 ، ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 113 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:سروشهویت برندتداعیهای برندپیامرساننقشه مفهومی برندهـاروش نقشــه مفهــومی برنــدکـهبـاروش نقشـه مفهـومی برنـدبـهبــا
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازرگانی 2 |
مؤتمر همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة جهانی رسانه 1 |