کلمة المفتاح کمپین تبلیغاتی / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
ناقد : نوروزی، معظمه ؛
مجلة:کتاب ماه علوم اجتماعی»دوره جدید، فروردین 1388 - شماره 13 (2 صفحة - من 48 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:کمپین تبلیغاتیمخاطبانبازارایرانمشتریانفروش کالافروشندگان
-
2.
مؤلف : کریمیان راوندی، محمد ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛
مجلة:گلجام»پاییز و زمستان 1396 - شماره 32 (16 صفحة - من 67 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیفرش دستبافکمپین تبلیغاتیایدة تبلیغاتی
-
3.
مؤلف : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : زمانی، زینب ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 38 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتحلیل محتواتحلیل هم واژگانیکمپین تبلیغاتینقشه برداری نظام مندتبلیغاتیواژگانمطالعاتتحلیل
-
4.
كاتب مسؤول : روشندل اربطانی، طاهر ؛ مؤلف : حسنقلیپور یاسوری، طهمورث ؛ عقیلی، سید وحید ؛ جوادی پور، احمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 762 إلی 781 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبیمهآمیخته رسانهکمپین تبلیغاتیرسانهمخاطبپیامتلویزیون
-
5.
مؤلف : کهوند، مریم ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»مرداد 1400 - شماره 93 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 327 إلی 346 )
الکلمات المفتاحية:روششناسیگفتمان انتقادیدیدمانکمپین تبلیغاتینقد دیداری
-
6.
مؤلف : مروی، راحیل ؛ رضائیان، علی ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهاثربخشی تبلیغاتکمپین تبلیغاتیمحصولات صنعت خوراکی و تنقلات