کلمة المفتاح کیفیت ادراک شده / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت بازاریابی 3
-
1.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ قلی پور، بهروز ؛ عباسی، حامد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1395، سال دهم - شماره30 (12 صفحة - من 19 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر برندارزش ویژه برندآگاهی برندمحبوبیت برندوفادرای برند
-
2.
مؤلف : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ مظفری، امین ؛ آل مجتبی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1393، سال نهم - شماره 24 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتوانایی ادراک شدهآگاهی از تحریمقصد مصرف کنندهقیمت ادراک شده
-
3.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ كاتب مسؤول : هرندی، عطاءاله ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:وجدان کاریرفتار شهروندی سازمانیکیفیت ادراک شدهنوع دوستیآگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندفضیلت مدنیتواضع و فروتنیروحیه جوانمردی