کلمة المفتاح ابعاد کیفیت خدمات / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : حبیبی، علیرضا ؛ مؤلف : حسینی، سید حسین ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 6 (21 صفحة - من 123 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرضایت مشتریانوفاداری مشتریانابعاد کیفیت خدمات
-
2.
مؤلف : سید علیپور، سیده شیوا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 6 (9 صفحة - من 153 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالرضایت مشتریابعاد کیفیت خدمات
-
3.
مؤلف : احمدی، مهشید ؛ كاتب مسؤول : بدیعزاده، علی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 83 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالابعاد کیفیت خدماتکیفیت خدمات لجستیکشرکتهای حمل ونقل
-
4.
مؤلف : سلطانی، حسن ؛ سلاجقه، سنجر ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»تابستان 1396- شماره 30 التصنيف A+ (Azad University/ISC (20 صفحة - من 291 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد کیفیت خدماتسیر تحول کیفیتالزامات کیفیتنگرشهای کیفیت
-
5.
مؤلف : فارسیجانی، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتAHP فازیابعاد کیفیت خدماتخدمت در کلاس جهانی
-
6.
مؤلف : بیرامی ایگدر، جمال الدین ؛ بیرامی ایگدر، بی بی گل ؛ رژیمی، عبدالحکیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1394 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 129 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:خصوصیمقایسهدولتیابعاد کیفیت خدماترویداد ورزشیوالیبالباشگاهکیفیت خدماتتماشاگران
-
7.
مؤلف : اصغری زاده، عزت ا ؛ احمدی، سید حسین ؛ یوسفی ده بیدی، شهلا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»زمستان 1393 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 135 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریابعاد کیفیت خدماتتکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازیتکنیک مارتل زاراس
-
8.
مؤلف : مردی، غلامعلی ؛ پنجعلی پور شکر پسی، سیما ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1391، سال اول - شماره 1 (33 صفحة - من 70 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیخدماترفتار شهروندی سازمانیابعاد کیفیت خدماتمعنویت محیط کاری
-
9.
مؤلف : لطیفیان، احمد ؛
مجلة:پژوهش و توسعه فناوری»نیمه اول 1390 - شماره 4 (29 صفحة - من 30 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه مرکزیمعادلات ساختاریابعادکیفیت خدماتمقیاس سروکوآل
-
10.
مؤلف : سرلک، دکترمحمدعلی ؛ وزیرزنجانی، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : آخوندی، علیرضا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 16 ISC (16 صفحة - من 81 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:انصافتحلیل عاملیخدمتگزاریابعاد کیفیت خدماتقابلیت عملکردیصنعت لیزینگ خودرو
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- A (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)