کلمة المفتاح ارتباطات بازاریابی / (31 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : فارسی، سلمان ؛ سوادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : سایبانی، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 39 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره ارزششبکههای اجتماعیخدمات الکترونیکارتباطات بازاریابیطراحی محصول
-
12.
كاتب مسؤول : محمداسماعیل، صدیقه ؛ مؤلف : تهم، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 ، A (Azad University (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشعملکرد سازمانارتباطات بازاریابی
-
13.
كاتب مسؤول : حسن زاده، نصراله ؛ مؤلف : حمیدی زاده، محمّدرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 ، الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 79 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات یکپارچهبازاریابی یکپارچهارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)شناسایی الگوارتباطاتبازاریابی یکپارچهشناساییارتباطات یکپارچه بازاریابیارتباطات بازاریابیمشتریطراحی
-
14.
مؤلف : فارسی، سلمان ؛ سوادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : سایبانی، حمید رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 ، B (Azad University (15 صفحة - من 227 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیخدمات الکترونیکارتباطات بازاریابیطراحی محصولبازاریابی الکترونیکیمدل بازاریابی الکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری
-
15.
مؤلف : میرفلاح، هاناسادات ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1399، دوره اول - شماره 6 (9 صفحة - من 144 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیارتباطات یکپارچهرویکرد مروریارتباطاتارتباطات یکپارچه بازاریابیمشتریارتباطات بازاریابی یکپارچهبازارارتباطات بازاریابیمشتریانپیام
-
16.
مؤلف : مروی، محمدحسین ؛ كاتب مسؤول : شجاعی باغینی، گلناز ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناختی»پاییز 1399، سال چهاردهم - شماره 3 ، B (Azad University/ISC (29 صفحة - من 127 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات بازاریابیﻣﺼﺮف ﺳﺒﺰادراکات و نگرشها
-
17.
مؤلف : باقری، هادی ؛ كاتب مسؤول : بیگلری، نسرین ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1399- شماره 3 (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریارتباطات بازاریابیصحه گذاریافراد مشهور
-
18.
كاتب مسؤول : نعمتی، حمیدرضا ؛ مؤلف : حمدی، کریم ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»تابستان 1399 - شماره 66 ، B (Azad University (26 صفحة - من 12 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:مشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانکبانکمدلبازاریابیرضایت مشتری
-
19.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : باشکوه، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1399 - شماره 23 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 255 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:مدل پذیرش فناوریارتباطات بازاریابینظریه رفتار برنامهریزی شدهبازاریابی ویروسی با موبایلرفتارمدلمصرفکنندگان جوانپذیرش فناوری
-
20.
كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛ مؤلف : رحمت ابادی، یزدان ؛ سلیمان زاده، امید ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیارزش ویژه برندارتباطات بازاریابیپاسخ مشتریارزش ویژه ارتباطی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)