کلمة المفتاح ارتباطات يكپارچه بازاريابی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 2
-
1.
مؤلف : حکیمی، ایمان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 131 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندارتباطات یکپارچه بازاریابیجهتگیری های استراتژیکبازارگراییبازاربرندگرایی
-
2.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ علیزاده ثانی، محسن ؛ طهماسبی روشن، ندا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:روابط عمومینگرش به برندقصد خریدهم افزاییارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیااتارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیغاتآزمایشسنجش