کلمة المفتاح ارزش طول عمر مشتری / (19 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : محمد خانی، رحیم ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1402 - شماره 153 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 30 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریشرکت های بیمهارزش طول عمر مشتری
-
2.
مؤلف : پریدری، محمد ؛ امینی، زین العابدین ؛ ساده، احسان ؛ كاتب مسؤول : صابری، حسن ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1401 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 173 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:بانکداده کاویsomK meansارزش طول عمرمشتریبخش بندی پویای مشتری
-
3.
كاتب مسؤول : قدیر محسنی، مهدی ؛ مؤلف : عیوق، اشکان ؛ رضوی حاجی آقا، سید حسین ؛
مجلة:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»تابستان 1401 - شماره 19 (30 صفحة - من 23 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تسهیلات بانکینرخ سودزنجیره مارکوفارزش طول عمر مشتریمطالبات غیرجاریتسهیلاتمشتریبانکسودمشتریاناطلاعات
-
4.
كاتب مسؤول : صفابخش، مرتضی ؛ مؤلف : آسایش، فرزاد ؛
مجلة:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»تابستان 1401 - شماره 19 (28 صفحة - من 53 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:سودهزینهشاخص سودآوریبخشبندی مشتریانبانکهای خصوصیارزش طول عمر مشتریمشتریمشتریانبانکبخشبندی مشتریمشـتریمشـتریان
-
5.
كاتب مسؤول : مرادی، زینب ؛ مؤلف : فخرایی، محمود ؛ آزاد ارمکی، امیر ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 1 (21 صفحة - من 189 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:چابکی سازمانیمدیریت دانش مشتریارزش طول عمر مشتری
-
6.
مؤلف : حبیبی، رضا ؛ حسینی، هدی ؛
مجلة:مجله اقتصادی»مهر و آبان 1400، سال بیست و یکم - شماره 7 و 8 (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:خدمات مالیارزش طول عمر مشتریخودگردانسازیاعتبارسنجی متقابلروش K میانگینپیشبینی میزان سودآوری
-
7.
كاتب مسؤول : رحیمی اقدم، صمد ؛ مؤلف : فاریابی، محمد ؛ عزیزخواه، سعیده ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1399- شماره 105 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 71 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندصنعت بانکداریکیفیت رابطهارزش طول عمر مشتری
-
8.
مؤلف : آمدی، محبوبه ؛ گوهررستمی، حمیدرضا ؛ سعیدی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : بنار، نوشین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 177 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیارزش طول عمر مشتریحفظ مشتری
-
9.
مؤلف : مصدق، عبدالرضا ؛ البدوی، امیر ؛ سپهری، محمد مهدی ؛ تیمورپور، بابک ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریارزش طول عمر مشتریالگوهای پویایی خاص صنعتپویایی مشتریانابزارهای تحلیل دادههای بزرگمشتریمشتریانصنعتبخشبندیبخشبندی مشتریانشناسایی
-
10.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ توپااسفندیاری، فاطمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 70 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تعهدوفاداریبانک ملیارزش طول عمر مشتریهزینههای تعویض (سوئیچینگ)
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- الف (2 مقالة)