کلمة المفتاح استراتژی های بازاریابی / (37 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقا زاده، هاشم ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1386 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 83 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی های بازاریابیبازاریابی مبادله ایبازاریابی رابطه ایبازاریابی اطلاعاتیبازاریابی دانش محوراستراتژیبازاریابیاطلاعاتمشتریمشتریاناستراتژی بازاریابیتولید
-
2.
مؤلف : چیرانی، ابراهیم ؛ روشان، سارا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندلوازم خانگیآگاهی برنداستراتژیهای بازاریابی
-
3.
مؤلف : شافعی، رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 79 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژی های بازاریابیسنجه های ارزیاب عملکرد نظام بازاریابیشرکت هایبازاراستراتژیمدیرانمشتریاستراتژی بازار
-
4.
مؤلف : حیرانی، الهه ؛ رجوعی، مرتضی ؛
مجلة:پژوهشنامه چاپ و نشر»زمستان 1391 - شماره 5 (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمشهداستراتژیهای بازاریابیکتب کودک و نوجوان
-
5.
مؤلف : جعفرپور، محمود ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1392 - شماره 60 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 31 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیوفاداری الکترونیکیبانکداری نیمه الکترونیکیبانکداری تمام الکترونیکی
-
6.
مؤلف : شاه حسینی، محمد علی ؛ نظری، محسن ؛ هاشمی، محمد صادق ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1393 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 125 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:رکود اقتصادیاستراتژی بازاریابیفرایند تحلیل سلسلهمراتبیتحلیل تمبانکهای خصوصیموفقیت بازاریابیاستراتژیبانکاستراتژیهابازاریابیبازاراستراتژیهای بازاریابی
-
7.
مؤلف : مرتضوی، سعید ؛ امینی، علیرضا ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»تابستان 1394، دوره پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 113 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:حساسیتفرصتطلبی فناوریپاسخدهیاستراتژیهای بازاریابی.تغییرات فناوریپاسخدهی به تغییرات فناوریبازاربازاریابی
-
8.
كاتب مسؤول : محمدی، حسین ؛ مؤلف : ثانی حیدری، علیرضا ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی»زمستان 1395، دوره دهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییچرخه عمر محصوللاجیت چند جملهایمراحل معرفی و رشداستراتژیهای بازاریابی
-
9.
مؤلف : علیقلی، منصوره ؛ فاطمی، سید مجتبی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 375 إلی 394 )
الکلمات المفتاحية:شهرک صنعتیهوش رقابتیآگاهی از وضعیت رقباآگاهی تجاریآگاهی راهبردی و اجتماعیآگاهی فناوری و تکنیکیاستراتژیهای بازاریابیاطلاعاتبازاریابیشهرک صنعتی اردبیل
-
10.
مؤلف : عباسی اسفنجانی، حسین ؛ خدایی گرگری، محمدتقی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییبازاریابی پنهاناستراتژیهای بازاریابیتکنیکهای بازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)