کلمة المفتاح انتظارات / (186 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : غفاری، هادی ؛ صفایی شکیب، علی ؛ موسیوند، مریم ؛
مجلة:مطالعات اقتصادی کاربردی ایران»پاییز 1396 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 237 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:انتظاراتمنحنی فیلیپسنرخ بیکاری بهینهکنترل بهینه پویاتورمنرخ بیکارینرخ تورماقتصادتابع زیان اجتماعی
-
42.
مؤلف : عالیزاد، اسماعیل ؛ جنگ، عباس ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:انتظاراتمصرف گاز طبیعیوضعیت درک¬شدهرضایتمندی مصرف¬کنندگانمدیریت راهبردی مصرف گاز طبیعی
-
43.
مؤلف : ادهمی مقدم، فرهاد ؛ صاحب الزمانی، محمد ؛ روح افزا، معصومه ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1396 ، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 21 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوالشکاف
-
44.
مؤلف : جعفرنیا، سعید ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»بهار 1396 - شماره 23 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوالکیفیت خدمات آموزشیابعاد کیفیت
-
45.
مؤلف : بابایی، میترا ؛ صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (12 صفحة - من 34 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزیابی وبسایتوبکوال فازیسیستم اطلاعات خدماتفازیمشتریان
-
46.
مؤلف : یزدان پناه، مسعود ؛ آجیلی، عبدالعظیم ؛ بختیاری، زیبا ؛ دهقانپور، مجتبی ؛
مجلة:پژوهش های روستایی»زمستان 1395 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 735 إلی 744 )
الکلمات المفتاحية:رضایتانتظاراتوفاداریصندوق اعتباری خردخدمات درکشده
-
47.
مؤلف : نظری، عراز ؛ امامی، عوض ؛ سپاهی، سعید ؛ جهانتیغ، حسین ؛
مجلة:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»زمستان 1395 - شماره 1 (13 صفحة - من 119 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:ادراکارزیابیکیفیتانتظاراتاماکن تفریحیورزشی پارک های شهرستان های سراوان و سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان
-
48.
پایداری تورم در ایران با رویکرد ناهمگنی کارگزاران اقتصادی در مدلهای تعادل عمومی پویای تصادفی (DSGE)
مؤلف : خلیلی عراقی، منصور ؛ گودرزی فراهانی، یزدان ؛
مجلة:مدلسازی اقتصادی»زمستان 1395 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:ماندگاری تورمکارگزاران ناهمگنمدل تعادل عمومی پویای تصادفیانتظاراتپایداری تورم
-
49.
سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان
مؤلف : افراخته، حسن ؛ ریاحی، وحید ؛ جلالیان، حمید ؛ سرایی، سودابه ؛
مجلة:روستا و توسعه»زمستان 1395، سال نوزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 143 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراترضایت مشتریانخدمات الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییاصفهان (استان)
-
50.
مؤلف : طالقانی، محمد ؛ فلاح حسن پور، فروزش ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»زمستان 1393، سال سوم - شماره 3 و 4 (8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیانتظاراتکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهرضایت و وفاداری مشتریانعملکرد مدیریت ارتباط با مشتریانمشتریمشتریانرضایت مشتریبانکوفاداری مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (57 مقالة)
- ب (19 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)