کلمة المفتاح بازاریابی / (34 مقالة)
-
1.
مؤلف : صادقي، تورج ؛ سعادت مجد، مليحه ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان1403، دوره جدید - شماره 8 (25 صفحة - من 440 إلی 464 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکالاهای مصرفیرضایت مشتریبرند
-
2.
مؤلف : محمودي، طاها ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 7 (15 صفحة - من 21 إلی 35 )
-
3.
مؤلف : عليان زماني، احمدرضا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 7 (16 صفحة - من 223 إلی 238 )
-
4.
مؤلف : كريمي راد، سهيل ؛ آسايش، فرزاد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1402، دوره جدید - شماره 5 (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاخلاقمداربازاریابی کلان
-
5.
مؤلف : كريمي راد، سهيل ؛ احمدي شريف، محمود ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1402، دوره جدید - شماره 5 (11 صفحة - من 89 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاخلاقمدارساختارمندهوش مصنووعی
-
6.
مؤلف : كرمي، اسعد ؛ شاهين پور، علي ؛ قره بيگلو، حسين ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره جدید - شماره 3 (16 صفحة - من 156 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیمشتریانتمایل به خریدرسانههای اجتماعی
-
7.
مؤلف : دانش يكتا، ناهيد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1401، دوره جدید - شماره 59 (26 صفحة - من 555 إلی 580 )
الکلمات المفتاحية:توسعهبازاریابیسودهدفخدماتبازارمشتریرقابتمحصولاتصنعتمشتریانسازمان
-
8.
مؤلف : عبدالهي، سهيلا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1401، دوره جدید - شماره 58 (14 صفحة - من 101 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی خدماتتجارت الکترونیکبازارخدماتتوسعه تجارت الکترونیکاطلاعاتکارکنانمشتری
-
9.
مؤلف : ثبوتي، حامد ؛ عبادي، موسي ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 56 (18 صفحة - من 91 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:١. بازاریابی در رسانه های اجتماعی٢. بازاریابی محتوای دیجیتال٣. کیفیت ارتباط با برند٤. سطح درگیری عاطفی مشتری٥. اینستاگرام٦. برنداطلاعاتارتباطاتبازاریابیرسانههای اجتماعیمشتری
-
10.
مؤلف : بویری، بهزاد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (21 صفحة - من 558 إلی 578 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیقابلیتهای پویارسانههای اجتماعیتعهد مشتریارتباط با مشتری