کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیکی / (56 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : خسروی، سلیمه السادات ؛ كاتب مسؤول : نادری، نادر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1402 - شماره 61 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 173 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیکلان دادهگردشگری هوشمندهمآفرینی ارزشبازاریابی داده محورگردشگریبازاریابیاطلاعاتمشتریکلانهمکارانفناوری اطلاعات و ارتباطاتمدیریت
-
52.
مؤلف : شریعتی، مریم ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ كاتب مسؤول : معتدل، محمدرضا ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1402- شماره 132 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 51 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیزنجیره تامین چابکگسترش عملکرد کیفیتمتدولوژی های بازاریابی الکترونیکی
-
53.
مؤلف : گوهری، کورش ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (9 صفحة - من 483 إلی 491 )
الکلمات المفتاحية:دیجیتالبازاریابی الکترونیکیخرید مشتریانتصمیم گیری خریدبرنامه های بازاریابی
-
54.
مؤلف : نقی زاده باقی، عباس ؛ عیسی زاده دابانلو، فاطمه ؛ نقی زاده باقی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : کردلو، حسین ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهبازاریابی الکترونیکیفروشگاههای آنلاین
-
55.
كاتب مسؤول : تاش، مهیم ؛ مؤلف : امیری سردری، زهره ؛ یاوری، قمر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1402 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 321 إلی 349 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریبازاریابی الکترونیکیفرصتکسبوکار جدید
-
56.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : اصغری خواه، سجاد ؛ موسوی، سید محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1403 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 170 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:صادراتبازاریابی الکترونیکیبازاریابی بین المللبازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتال
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (16 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- A (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)