کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیکی / (65 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : محبی، دکتر محمد مهدی ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (3 صفحة - من 137 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتاخلاق کاریبازاریابی الکترونیکی
-
42.
مؤلف : طریقی، رسول ؛ سجادی، سیدنصرالله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ خبیری، محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1397 - شماره 42 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 111 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی ورزشیورزش حرفهای و مدلیابی معادلات ساختاری
-
43.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»زمستان 1397 - شماره 25 ، ج (Ministry of Science (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیمدیریت منابع انسانی الکترونیکیراهبرد کسبوکار الکترونیکیمزیت رقابتی شرکتهای بازیساز
-
44.
مؤلف : قره، محمدعلی ؛ آنت، زینب ؛ جمشیدی، امید ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 155 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریموتورهای جستجووبسایتهاشبکههای اجتماعیبازاریابی الکترونیکی
-
45.
مؤلف : بنی سعید، سعید ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (10 صفحة - من 104 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتبازاریابی الکترونیکیبین الملل
-
46.
مؤلف : رضایی، محسن ؛ حامدی، ارکیده ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (16 صفحة - من 3695 إلی 3710 )
الکلمات المفتاحية: صادراتبازار یابی اینترنتی اینترنت بازار یابی الکترونیکی
-
47.
مؤلف : قاسمی حامد، عباس ؛ نبی، زهره ؛ آقابابایی، فهیمه ؛
مجلة:تحقیقات حقوقی»بهار 1396 - شماره 77 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 91 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهتجارت الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیتامین کنندهتبلیغ الکترونیکی
-
48.
مؤلف : احمدی زاد، آرمان ؛ ورمقانی، مریم ؛ کفچه، پرویز ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 197 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیصنعت گردشگریبازاریابی الکترونیکیکارکنانبازاریابی الکترونیکاستان کردستانفناوری اطلاعات
-
49.
مؤلف : بوجار دولابی، محبوبه ؛ برخورداری، علی ؛ بخشی شایق، محمد ؛
مجلة:پژوهش ملل»خرداد 1395، دوره اول - شماره 6 (11 صفحة - من 24 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد سازمانعملکرد بازاربازاریابی الکترونیکیبانک ملتبازارعملکرد سازمانیپژوهشمدیران
-
50.
مؤلف : صادقی، محسن ؛ هادی، امیرحسین ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1394 - شماره 75 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 39 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:ایرانبازاریابی الکترونیکیکاهش قیمت تمامشدهتوسعه فضای رقابتیالزامات حقوقیکاهش قیمت تمامشدهقانونبنگاهتجارت الکترونیکیقانون تجارت الکترونیکیقانونگذاریهزینه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (18 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (3 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)